پالایشگاه پارسیان در زمینه تولید به تعهداتش عمل کرده است

معاون وزیر نفت در امور گاز در بازدید از پالایشگاه گاز پارسیان، گفت: این پالایشگاه با تلاش شبانه‌روزی همه کارکنان خود توانسته به تعهدهای خود در زمینه تولید موفق عمل کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی در ادامه بازدید نوروزی از پالایشگاه‌های گاز جنوب کشور، از تأسیسات پالایشگاه پارسیان بازدید و از نزدیک روند تولید در این شرکت را بررسی کرد.

وی در بازدید از مرکز فناوری و نوآوری پالایشگاه ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از این اقدام ارزشمند و اعلام آمادگی کامل برای کمک به تکمیل و راه‌اندازی این مرکز اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های کلان نظام درباره حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان که اهمیت آن در شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری تبلور پیدا کرد، امیدواریم با تسریع در راه‌اندازی این پروژه، شاهد باشیم که این مهم در سال جدید جامه عمل پوشانده شود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران سپس در مراسمی که با حضور کارکنان پالایشگاه گاز پارسیان برگزار شد، ضمن ابلاغ سلام و تبریک وزیر نفت و آرزوی سلامت و سعادت برای همه همکاران، از خداوند بزرگ سالی پر خیر و برکت را برای میهن اسلامی و کارکنان خدوم صنعت گاز کشور آرزو کرد و شرکت پالایش گاز پارسیان را از شرکت‌های خدمتگزار و موفق معرفی کرد.

چگنی یادآور شد: سال گذشته با وجود همه مشکلات و موانع موجود، عملکرد شرکت ملی گاز ایران در تمامی بخش‌ها و سطوح بسیار درخشان و شایسته تقدیر بود و این مهم میسر نمی‌شد مگر با تلاش‌های بی‌وقفه شما همکاران ارجمند که در خط مقدم تولید قرار دارید.

وی همچنین در دیدار نوروزی با کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: این پالایشگاه از نیروی انسانی توانمند غنی است و نیروهای عملیاتی آن از مهم‌ترین سرمایه‌های کشور هستند که باید به‌طور ویژه حمایت شوند. انتقال تجربه و آموزش نیروهای جدید نیز برای تولید پایدار موضوعی حیاتی است که باید به‌شدت مورد توجه قرار گیرد. 

معاون وزیر نفت در امور گاز بحث آموزش را بسیار مهم خواند و اظهار امیدواری کرد که با فراخوان جذب دانش‌آموخته‌های دانشگاه نفت در آینده‌ای نزدیک، مشکل کمبود نیروی انسانی پالایشگاه برطرف شود.

چگنی همچنین در بازدید از نمایشگاه خودکفایی این پالایشگاه، دستاوردها را بسیار مهم دانست و ضمن خداقوت به مجموعه شرکت پالایش گاز فجرجم، خواستار توسعه واحد خودکفایی شرکت و ارائه تجربیات آن به دیگر شرکت‌های گازی شد.

در این دیدار، چند نفر از کارکنان، به ارائه دستاوردهای شرکت و بیان دغدغه‌های شغلی پرداختند.

کد خبر 454913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =