پیام تشکر متخصصان و فارغ‌التحصیلان ممتاز دانشگاه نفت از دولت سیزدهم

فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت در بیانیه‌ای با تشکر از رئیس‌جمهوری و وزیر نفت تأکید کردند که پس از ۶ سال وفا نکردن به عهد مسئولان وزارت نفت، با روی کار آمدن دولتی انقلابی امیدها برای احقاق حق استخدام فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در صنعت نفت که از دست رفته بود، زنده شد.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت در بیانیه‌ای از رئیس‌جمهوری و وزیر نفت دولت سیزدهم برای احقاق حق استخدام خود در صنعت نفت در این دولت تشکر کردند.

در این بیانیه آمده است: آنچه در سال‌های اخیر و در دوران تصدی‌گری دولت پیشین بر فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت گذشت، ضربه مهلکی بر پیکره اعتماد عمومی بود. تضییع حق نابخشودنی فارغ‌التحصیلان نخبه و بورسیه دانشگاه صنعت نفت از سوی وزیر نفت سابق، تأمین نیروی انسانی لایق و جوان برای پیشبرد اهداف وزارت نفت را خدشه دار کرد.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است که پس از ۶ سال وفا نکردن به عهد مسوولان وزارت نفت، سرانجام با روی کار آمدن دولتی انقلابی و انتخاب فردی متخصص و عمل‌گرا برای سکانداری وزارت نفت، امیدها برای احقاق این حق از دست رفته زنده شد. اعتماد مجدد مسوولان به آینده‌سازان جوان و متخصص کشور همسو با منویات رهبر معظم انقلاب سبب شد که با حسن مدیریت، نشست‌های مشترک و صمیمی میان مسئولان وزارت نفت و نمایندگان فارغ‌التحصیلان برگزار شود و حاصل آن بازگشت حق استخدام فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت بود که در نهایت در آغاز سال جدید، با همکاری وزارت نفت و سایر بخش‌های دولت، وعده‌ دولت سیزدهم و شخص وزیر نفت به‌منظور جذب و نگهداشت نخبگان دانشگاهی عملی شد.

فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت در این بیانیه گفته‌اند که «در این راستا، ما فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت وظیفه خود می‌دانیم مراتب قدردانی و تشکر را از رئیس‌جمهوری، وزیر نفت و همچنین معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی که بانی این اتفاق خیر برای نخبگان صنعت نفت شده‌اند، اعلام کنیم.»

در ادامه تأکید شده که لازم است از مسوولان دلسوز، رسانه‌های عدالت‌خواه و همه اشخاص حقیقی و حقوقی که در پیمایش مسیر حق‌خواهی چندین ساله همواره کنار ما بوده‌ و به هر نحوی به‌منظور احقاق حق قدم برداشته‌اند، کمال تشکر را داشته باشیم.

این فارغ‌التحصیلان تأکید کردند که امیدواریم که این حرکت پسندیده و سنجیده مسوولان وزارت نفت به‌عنوان نمونه بارزی از مدیریت مناسب سرمایه انسانی در بخش‌های مختلف میهن اسلامی فراگیر شود تا چرخ پیشرفت کشور به دست جوانان انقلابی، متخصص و متعهد به سرعت چرخیده و به کوری چشم دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی، زمینه‌های هرچه بهتر و بیشتر رشد فنی و اقتصادی کشور فراهم شود.

کد خبر 455023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =