نصب بیش از ۱۴ هزار انشعاب گاز در آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی اعلام کرد که برای بهره‌مندی متقاضیان گاز طبیعی در این استان، پارسال ۱۴ هزار و ۷۱۷ انشعاب گاز نصب شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدرضا رهنمای توحیدی گفت: تاکنون ۶۹۴ هزار و ۴۸۰ انشعاب گاز برای بهره‌مندی بیش از یک میلیون و ۷۱۶ هزار مشترک گاز در استان نصب شده است.

وی افزود: برای رسیدن به چشم‌انداز ۱۴۰۰ در حوزه گازرسانی، براساس رویکردهای اتخاذی و اقدام‌های اجرایی انجام‌شده، رتبه قابل قبولی در اجرای شاخص‌های گازرسانی کسب شده که حاصل تلاش شبانه‌روزی همکاران است.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در اجرای شاخص‌هایی مانند شبکه گازرسانی، نصب انشعاب و اشتراک‌پذیری عملکردی فراتر از اهداف پیش‌بینی‌شده داشته‌ایم، اظهار کرد: دقت در طراحی پروژه‌های اجرایی، کنترل مستمر پروژه‌ها، بازدیدهای میدانی، به‌کارگیری پیمانکاران توانمند بومی و... از مهم‌ترین اقدام‌ها برای سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های مهم عمرانی بوده است.

رهنمای توحیدی تصریح کرد: پارسال با اجرای ۷۱۸ کیلومتر شبکه گاز، متراژ کل شبکه‌های گازرسانی در اقصی نقاط استان به ۲۴ هزار و ۲۸۸ کیلومتر در اقطار مختلف رسیده و با جذب ۴۵۲۴۲ مشترک، شمار مشترکان گاز طبیعی در استان تا پایان سال ۱۴۰۰ به یک میلیون و ۷۱۶ هزار و ۲۹۹ مشترک رسیده است.

کد خبر 455071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =