شرکت گاز خراسان رضوی برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ فراخوان داد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی از انتشار فراخوانی با هدف تحقق شعار سال و ارائه راهکار در زمینه بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت گاز خبر داد.

به گزارش شانا، حسن افتخاری اظهار کرد: این فراخوان با نگاه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» و با هدف جمع‌آوری ایده‌های نخبگانی در مورد چگونگی بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان به‌منظور تحقق چشم‌انداز شرکت گاز خراسان رضوی در زمینه‌های مختلف صنعت گاز مانند بهینه‌سازی مصرف گاز، مقاوم‌سازی تأسیسات و هوشمندسازی منتشر شده است.

وی افزود: کارکنان، پیمانکاران و عموم مشترکان گاز طبیعی می‌توانند ایده‌ها و نظرات خود را با محوریت نحوه بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان و نحوه استفاده از دانش موجود سازمان برای اشتغال‌آفرینی و کاربردی کردن پروژه‌های پژوهشی از طریق این فراخوان اعلام کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی، گازرسانی پیشگام به‌صورت پایدار، پاک، یکپارچه، شایسته‌محور، گسترده، ایمن، مشتری‌مدار و بهره‌ور از اهداف سند چشم‌انداز شرکت گاز خراسان رضوی در افق ۱۴۰۳ است.

افتخاری تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این فراخوان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ارائه و ثبت ایده‌ها و دیدگاه‌های خود با شماره تلفن ۳۷۰۷۲۲۳۸_۰۵۱ دبیرخانه نظام پیشنهادهای شرکت گاز استان خراسان رضوی تماس بگیرند. فرصت شرکت در این فراخوان پایان فروردین‌ماه ۱۴۰۱ اعلام شده است.

کد خبر 455242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =