تشدید نظارت بر عملکرد جایگاه‌های عرضه گازوئیل

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: کنترل و نظارت بر جایگاه‌های سوخت سراسر کشور تشدید می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از خبرگزاری صداوسیما، کرامت ویس‌کرمی درباره کمبود سوخت گازوییل در بعضی از جایگاه‌های عرضه سوخت در روزهای اخیر گفت: در مناطق عملیاتی سی‌وهفت‌گانه نظارت و کنترل بر جایگاه‌های سوخت تشدید می‌شود و در محورهایی که تردد زیاد است، افزایش سهمیه و کنترل میدانی خواهیم داشت تا جایگاه‌ها در ۲۴ ساعت شبانه‌روز سوخت گازوییل داشته باشند و ناوگان حمل‌ونقل بتواند بدون هیچ مشکلی سوخت مورد نیاز را تأمین کند.

وی افزود: رانندگان و کامیون‌داران در رویارویی با کمبود گازوئیل در جایگاه‌های عرضه سوخت می‌توانند با تلفن‌های مناطق عملیاتی که در جایگاها نصب شده‌اند، تماس بگیرند، یا مسئله را به شماره ۰۹۶۲۷ اطلاع‌رسانی کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: مقدار سهمیه گازوئیل ناوگان حمل‌ونقل و جایگاه‌های عرضه سوخت، بر اساس پیمایش و حجم تردد مشخص می‌شود.

ویس‌کرمی تأکید کرد: سهمیه نفت‌گاز ناوگان حمل‌ونقل، باری و مسافری، بر مبنای پیمایش تخصیص می‌یابد، یعنی هر خودرو دیزلی بر مبنای عملکرد، سهمیه سوخت دریافت می‌کند.

وی تصریح کرد: روزانه ۵۲ میلیون لیتر گازوئیل بر همین اساس به مناطق عملیاتی تحویل می‌شود که برای هر استان بر اساس حجم تردد، متفاوت است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: موظف هستیم سوخت نفت‌گاز هر خودرو را بر اساس عملکردی که داشته تأمین کنیم که در کارت هوشمند سوخت آن خودرو، واریز می‌شود.

ویس کرمی با اشاره به اینکه تقسیم‌بندی گازوئیل در جایگاه‌ها نیز بر اساس همین پیمایش صورت می‌گیرد، افزود: ممکن است یک جایگاه سوخت، در ۲۴ ساعت گازوئیل نداشته باشد، اما با توجه به اینکه ۲ هزار و ۸۰۰ جایگاه سوخت از مجموع ۴ هزار و ۲۰۰ جایگاه کشور، توزیع‌کننده گازوئیل هستند، اگر مردم به جایگاه بعد یا پیش از آن مراجعه کنند، بی‌شک گازوئیل وجود دارد.

وی گفت: ما وظیفه داریم بر اساس سهمیه‌ای که مشخص می‌شود، برای هر خودرو سهمیه سوخت را در کارت سوخت شارژ و سهمیه جایگاه‌های عرضه سوخت را هم مشخص و توزیع کنیم.

کد خبر 455526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =