معابر ۱۰ روستای رامهرمز به همت نفت نوسازی و بهسازی شد

شرکت ملی نفت ایران پس از تکمیل طرح بهسازی معابر ۱۰ روستا در رامهرمز با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال به بنیاد مسکن خوزستان به عنوان دستگاه بهره‌بردار تحویل داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، به همت مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران و به منظور انجام تکالیف مسئولیت اجتماعی با هدف توسعه، محرومیت‌زدایی و خدمت به جامعه روستایی در مناطق نفت‌خیز، معابر ۱۰ روستای پلیم، امیرچراغعلی، بردخیمه، فاخر بالا، بغدک، چم لیشان، حویر، خانکشته، شاه ابوالقاسم و مالکاید بهسازی شد.

این طرح مسئولیت اجتماعی اجرای ۳۰ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت، بهسازی معابر و اجرای کانال بلوکی را شامل می‌شد که از محل اعتبارات مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی به نمایندگی از شرکت ملی نفت ایران و با مشارکت بنیاد مسکن استان خوزستان تکمیل شد.

در مجموع در سال ۱۴۰۰، بهسازی ۲۳ روستای شهرستان رامهرمز با تخصیص ۱۱۱ میلیارد ریال اعتبار از سوی مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفتخیز تکمیل شده است.

بر اساس این گزارش، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز همسو با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران، اجرای پروژه‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه، آبرسانی، برق‌رسانی، خدماتی و ... را در مناطق نفت‌خیز و محروم کشور در دستور کار دارد.

کد خبر 455945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =