کارگروه مشترک همکاری وزارتخانه‌های نفت و علوم تشکیل می‌شود

معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت از برنامه‌ریزی‌ها برای تشکیل کارگروه مشترک وزارتخانه‌های نفت و علوم به‌منظور رفع نیازمندی‌های علمی و فناوری وزارت نفت خبر داد.

وحیدرضا زیدی‌فرد در حاشیه نشست مشترک عصر چهارشنبه (۳۱ فروردین) جواد اوجی، وزیر نفت و محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاونان دو وزارتخانه و نیز رؤسای دانشگاه‌های کشور به خبرنگار شانا گفت: این نشست برای ایجاد همکاری و تفاهم بیشتر وزارتخانه‌های نفت و علوم برگزار شد و مباحث مشترکی بین دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ضمن ابراز رضایت‌ از نتایج به‌دست آمده در این نشست مشترک افزود: در بسیاری از موارد به جمع‌بندی رسیدیم که یکی از مهمترین نتایج تشکیل کارگروه مشترک وزارت نفت و علوم، تحقیقات و فناوری به‌منظور بررسی و پیگیری مسائل مشترک دو وزارت‌خانه و ارائه گزارش به وزیران برای اجرایی شدن موارد است.

معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت تأکید کرد: همکاری بیشتر در زمینه طرح‌هایی که از طرف وزارت نفت به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه‌های مختلف واگذار شده و مراحل مختلف را طی می‌کند، از جمله مباحث این نشست بود.

زیدی‌فرد تصریح کرد: در این نشست همچنین مقرر شد وزارت علوم نیازمندی‌های علمی و فناوری وزارت نفت در زمینه مباحث جدیدی که از طرف نفت به‌عنوان نیازمندی مطرح شود، برطرف کند.

کد خبر 455951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =