گام‌های پتروشیمی امیرکبیر در عمل به مسئولیت اجتماعی

شرکت پتروشیمی امیرکبیر همسو با انجام تعهدهای خود نسبت به مردم شهرستان بندر ماهشهر در قالب مسئولیت‌های اجتماعی، افزون بر عمل به تکالیف بودجه‌ای در شورای راهبردی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، اقدام‌های هدفمند و برنامه‌ریزی‌شده‌ای نیز برای حل بعضی از معضلات منطقه پیگیری کرده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی امیرکبیر، پتروشیمی امیرکبیر تاکنون کوشیده حق‌السهم خود در شورای راهبری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (متشکل از نمایندگان شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه) برای تأمین مالی پروژه‌ها و موضوعات مطروحه برای حل مشکلات منطقه را تأمین کند. از سوی دیگر، این مجموعه تولیدی، خود نیز در عرصه عمل وارد شده و با همکاری سازمان‌ها و نهادهای منطقه‌ای تلاش دارد برخی نیازهای واجد اهمیت و اولویت مردم منطقه را برطرف کند.

از این رو پتروشیمی امیرکبیر سال گذشته افزون‌ بر آغاز ساخت ۲۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد، کلنگ ساخت یک مدرسه دخترانه ۱۲ کلاسه در فاز هفت بندرماهشهر را نیز به زمین زد، همچنین مشارکت با سازمان حفاظت از محیط زیست در تکمیل پروژه باغ موزه محیط‌زیست بندرماهشهر و تأمین روزانه غذای مرکز نگهداری از کودکان معلول تحت نظر سازمان بهزیستی، از دیگر اقدام‌های این مجموعه تولیدی برای عمل به تعهدات اجتماعی به مردم منطقه است‌.

تحویل واحدهای مسکونی تا پایان خرداد

ساخت ۲۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) بندرماهشهر منطبق بر نیاز منطقه از پارسال آغاز شد و شرکت امیرکبیر تأمین اعتبار برای ساخت ۱۰ واحد مسکونی را به‌عهده گرفت، این پروژه به گفته مسئولان کمیته امداد تا پایان خردادماه امسال تکمیل می‌شود و واحدها آماده تحویل می‌شوند.

تجهیز کارگاه ساخت مدرسه

کلنگ ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه در فاز هفت بندرماهشهر به زمین زده شد که این پروژه هم‌اکنون در مرحله تجهیز کارگاه و آماده ساخت است.

 مشارکت در پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس 

شرکت پتروشیمی امیرکبیر در حوزه حفاظت محیط‌ زیست منطقه افزون بر اینکه با رعایت الزام‌های محیط زیستی، در سال‌های متمادی از سوی سازمان حفاظت محیط‌ زیست به‌عنوان صنعت سبز برگزیده شده، در تکمیل پروژه باغ‌موزه محیط‌ زیست شهرستان بندر ماهشهر نیز با سازمان حفاظت محیط زیست مشارکت دارد.

تأمین غذای روزانه مرکز نگهداری از کودکان معلول

این مجموعه تولیدی، افزون بر اقدام‌های ذکر شده، مفتخر است که تأمین غذای روزانه مرکز نگهداری از کودکان معلول شهرستان بندر ماهشهر تحت نظر سازمان بهزیستی را برای سال‌های متمادی به‌عهده داشته و دارد.

پتروشیمی امیرکبیر در تلاش است با همراهی سازمان‌های ذی‌صلاح و نیازسنجی کارشناسی، اقدام‌های خود در حوزه مسئولیت اجتماعی را به‌صورت هدفمند طراحی کند و به انجام برساند.

کد خبر 456053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =