پارک نوآوری و فناوری نفت با بنیاد ملی نخبگان و صندوق نوآوری و شکوفایی تفاهم‌نامه امضا کرد

پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز به‌منظور حل مسائل و مشکلات فناورانه کشور در صنعت نفت و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با بنیاد ملی نخبگان و صندوق نوآوری و شکوفایی تفاهم‌نامه امضا کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز با بنیاد ملی نخبگان صبح امروز (چهارشنبه، هفتم اردیبهشت‌ماه) در حاشیه نشست شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور با محسن خجسه‌مهر، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، به‌منظور بهره‌برداری از ظرفیت نخبگان در رشد و توسعه و حل مسائل و مشکلات فناورانه کشور در عرصه صنعت نفت تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

تفاهم‌نامه نخست بین محمد اسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز و عباس ابراهیمی، سرپرست معاونت سرآمدی و نخبگان (بنیاد ملی نخبگان) امضا شد.

در ادامه، پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز و صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف همکاری دوجانبه در زمینه ارائه خدمات توانمندسازی مدیریت فناوری و تجاری‌سازی به شرکت‌های دانش‌بنیان در چارچوب تسهیلات و حمایت‌های پیش‌بینی شده در دستورعمل ارائه خدمات توانمندسازی صندوق، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

توسعه و ارتقای سطح همکاری‌های صندوق با پارک‌های علم و فناوری برای ارتقای توانمندی‌ها و رقابت‌پذیری دانش‌بنیان‌ها، ارائه خدمات توانمندسازی گسترده‌تر و تخصصی‌تر با همکاری شرکت‌های مشاوره مدیریت آموزشی و تجاری‌سازی به شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح استان‌ها، افزایش حجم ارائه خدمات توانمندسازی و تجاری‌سازی به شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح استان‌ها و توسعه مجموعه های توانمندسازی و تجاری سازی منطقه ای در کشور از اهداف تفاهم‌نامه همکاری پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز و صندوق نوآوری و شکوفایی به شمار می‌آیند.

تفاهم‌نامه دوم بین محمد اسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز و علی وحدت،، رئیس هیئت عامل و محمدصادق خیاطیان یزدی، عضو هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی امضا شد.

کد خبر 456156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =