تأکید بر ضرورت افزایش همکاری میان مجتمع پارس جنوبی و منطقه ویژه پارس

سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست مشترک با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس اظهار کرد: برای انجام کارهای مؤثر در منطقه نیازمند مشارکت فعال همه شرکت‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی هستیم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد باهوش در این دیدار بیان کرد: برای انجام اقدام‌های شایسته و به‌کارگیری تصمیم‌ها و راهکارهای مهم همسو با پیشرفت و تحول در منطقه باید نشست‌های بین مجتمع گاز پارس جنوبی و سازمان منطقه ویژه را گسترش داد زیرا رونق گسترده در منطقه پارس جنوبی نیازمند مشارکت فعال همه شرکت‌های مستقر در پایتخت انرژی کشور است.

وی افزود: توسعه‌ پایدار در سایه‌ عمل به مسئولیت‌های اجتماعی رشد می‌کند و توجه به مسائل اجتماعی، محیط زیستی و فرهنگی جوامع محلی، آثار عمیقی بر روند تولید و شکوفایی اقتصاد کشور دارد.

سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: همه تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا با تشکیل کارگروه‌های مختلف زمینه را برای رشد و تحولات اساسی در منطقه فراهم آوریم.

به گفته‌ باهوش، هرقدر زیرساخت‌های اساسی شهرستان‌های همجوار پارس جنوبی رشد و متحول شود، سطح همکاری‌ها نیز افزایش می‌یابد و اثربخشی فعالیت شرکت‌های تولیدی در منطقه نیز بیشتر خواهد شد.

سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه‌ ویژه پارس نیز در این دیدار گفت: باید فعالیت‌ها در پارس جنوبی را به مردم همین منطقه سپرد، در این صورت دغدغه مردم محلی رفع مشکلات خواهد بود، زیرا صنعت را جزئی از زندگی خود می‌دانند.

وی یادآور شد: همکاری و مساعی دو شرکت سبب می‌شود این همیاری و همدلی میان دیگر شرکت‌ها در منطقه و بدنه‌ کارشناسی آنها نیز جاری و ساری شود و بتوان با انسجام بیشتری اهداف فی‌مابین را دنبال کرد.

کد خبر 456255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =