حضور  برگزیدگان فارغ‌التحصیلان گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت در خانگیران

مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق از حضور نخستین گروه برگزیدگان نهایی فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت در منطقه عملیاتی خانگیران خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، زهرا کشوری در خصوص جذب و حضور این گروه از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق اظهار کرد: پس از بررسی‌ها و انجام مراحل اولیه جذب فارغ التحصیلان گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت از سوی وزارت نفت در سال ۱۴۰۰، شماری از این افراد برای به‌کارگیری در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق معرفی شده‌اند.

وی گفت: با توجه به اهمیت نیروی انسانی به‌ویژه در واحدهای فنی و عملیاتی، نشست‌های مصاحبه در حوزه‌های مختلف بهره‌برداری، خدمات فنی، برق و ابزار دقیق، مکانیک و...  برنامه‌ریزی شد تا افزون بر لحاظ شدن سوابق کاری، توانمندی‌ها و علاقه افراد، به‌کارگیری نیرو نیز به بهترین و بهینه‌ترین حالت ممکن انجام شود.

مصاحبه با برگزیدگان نهایی فارغ‌التحصیلان گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۰ از سوی وزارت نفت انجام شد و این افراد با توجه به نیاز میان شرکت‌های تابع تقسیم شدند.

کد خبر 456367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =