شرکت گاز و پردیس شرکت‌های دانش‌بنیان فارس تفاهم‌نامه امضا کردند

شرکت گاز استان فارس و پردیس شرکت‌های دانش‌بنیان این استان برای نخستین‌ بار در کشور تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد و راه‌اندازی مرکز مشترک نوآوری صنعت گاز امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی‌اکبر میدانشاهی، سرپرست شرکت گاز استان فارس با اشاره به سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، گفت: هدف از امضای این تفاهم‌نامه، تدوین برنامه عملیاتی و ایجاد زمینه‌های همکاری پژوهشی، تحقیقاتی، طراحی، مهندسی و تولید فناوری‌های حوزه صنعت گاز در چارچوب زیست‌بوم نوآوری ملی و بخش صنعتی است.

وی با بیان اینکه بر اساس این تفاهم‌نامه طرفین متعهد می‌شوند زمینه‌های لازم برای توسعه و اجرایی کردن مفاد آن را فراهم آوردند، اظهار کرد: همسو با عملیاتی کردن شعار سال و تقویت و توسعه همکاری فناورانه، ایجاد بستر و فرصت بهره‌برداری از توانمندی‌های واحدهای نوآور و فناور و استفاده ساختارمند از ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی ـ پژوهشی در حوزه گاز این موافقت‌نامه مبادله شد.

سرپرست شرکت گاز استان فارس تصریح کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه، تخصیص فضای اداری مناسب برای راه‌اندازی مرکز نوآوری، تعیین واحدهای فناور و شناسنامه‌دار کردن این واحدها در ساختار مرکز نوآوری و همکاری به‌منظور طراحی و راه‌اندازی سامانه اطلاعاتی بخشی از تعهدهای پردیس شرکت‌های دانش‌بنیان است.

شرکت گاز استان فارس بر اساس این تفاهم‌نامه متعهد به  ارائه نقشه راه با استفاده از ظرفیت مرکز نوآوری تا افق ۱۴۰۴ شده است.

کد خبر 456374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =