۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
  • کد خبر: 456611
ثبت ۴ رکورد عملیاتی در پتروشیمی مهر

شرکت پتروشیمی مهر با اتکا به توان متخصصان ایرانی و تولیدات دانش‌بنیان داخلی، توانست در دو ماه گذشته چهار رکورد سرعت عملیات موفق تعمیرات اضطراری، رکورد جدید صادرات پلی‌اتیلن سنگین، رکورد جدید فروش تجمیعی داخلی و صادراتی و رکورد جدید عملیات Production Dispatched‏ را ثبت کند.

به گزارش شانا به نقل از پتروشیمی مهر، این شرکت فروردین‌ماه ۱۴۰۱ موفق شد بهترین آمار انجام موفق عملیات تعمیرات اضطراری تجهیز گیربکس میکسر اکسترودر Extruder Main Motor Gear Reducer‏ را ثبت کند.

این عملیات در حالی طی هفت روز و با اتکا به توان مدیریتی و تولیدات دانش‌بنیان داخلی و بدون حضور کارشناسان خارجی پایان یافت که تعمیرات اساسی همین تجهیز در سال ۱۳۹۵ (۲۰۱۶)، با حضور و نظارت شرکت سازنده ژاپنی (.Kobel CO‏) در مدت ۱۴ روز انجام شده بود و در حالی پیش از این گزارش‌های لزوم تعمیرات اساسی این تجهیز از سال ۱۳۹۸ ارائه شده بود که انجام این تعمیرات در آخرین روزهای برنامه‌ریزی تعمیرات اساسی آذرماه سال ۱۴۰۰ منتفی شده بود.

سه رکورد مهم عملیاتی دیگر این مجتمع در دوران جدید مدیریتی در دو ماه اسفند ۱۴۰۰ و فروردین ۱۴۰۱ ثبت شد.

رکورد جدید صادرات پلی‌اتیلن سنگین پتروشیمی مهر در حالی در این مدت ثبت شد که بیش از ۵ درصد از رکورد ثبت‌شده در سال‌های پیش است، همچنین رکورد جدید فروش تجمیعی داخلی و صادراتی این پتروشیمی ۷ درصد پیش از رکورد پیشین است.

پتروشیمی مهر همچنین موفق شد رکورد تازه عملیات لجستیک صادراتی در زمینه مقدار محصولی خروجی از انبار را در این مدت‌کوتاه به ثبت برساند که ۲۷.۵ درصد بیش از رکورد پیشین این شرکت در سال ۱۳۹۶ و در زمان غیرتحریمی است.

کد خبر 456611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =