بهره‌مندی از نمایشگاه نفت برای توسعه دانش‌بنیان‌های صندوق بازنشستگی

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: امسال، شرکت‌های تابع و وابسته این مجموعه با رویکرد بنگاه اقتصادی در نمایشگاه حضور دارند. این رویداد فرصتی مناسب برای توسعه و رشد شرکت‌های دانش‌بنیان گروه صندوق‌هاست.

عبدالحسین بیات امروز (جمعه، ۲۳ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه آیین گشایش بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به خبرنگار شانا گفت: طرح‌های اقتصادی و فنی شرکت‌های مربوط به گروه صندوق‌ها در شش‌ ماه گذشته در خصوص شتاب‌بخشی به روند پیشرفت پروژه‌ها متحول شده‌اند، از این رو افق سال ۱۴۰۴ برای برنامه‌های اقتصادی تعریف شده است.

وی افزود: شرکت‌های وابسته و تابع صندوق‌ها برنامه قوی و منسجمی برای توسعه و رشد تدوین کرده‌اند، بنابراین امسال رویکرد حضور آنها در نمایشگاه «ارزش‌های بنگاه اقتصادی و مباحث دانش‌بنیان» است.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت تصریح کرد: مجموعه‌هایی مانند تجهیزات صنعت نفت و توربوکمپرسور نماد فعالیت‌های حوزه دانش‌بنیان در گروه صندوق‌ها هستند، از این رو سودآوری آنها پایدار و بااهمیت است.

بیات اظهار کرد: نمایشگاه نفت فرصت مناسبی برای توسعه و رشد شرکت‌های دانش‌بنیان گروه صندوق‌هاست. گروه صندوق‌ها درباره ابزارهای تأمین مالی و دانش‌بنیان بودن دارای تجربه‌های ارزشمندی هستند.

کد خبر 456713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =