پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه هرمزگان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری با موضوع مطالعات زمین‌شناسی و ژئوفیزیک منطقه مکران و دریای عمان بین دانشگاه هرمزگان و پژوهشگاه صنعت نفت امضا شد.

به گزارش خبرنگار شانا، جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه هرمزگان در حاشیه نمایشگاه بیست‌وششم نفت با موضوع «مطالعات زمین‌شناسی و ژئوفیزیک منطقه مکران و دریای عمان» که با حضور پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های فراوان دانشگاه هرمزگان از این همکاری ابراز خرسندی کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای وزارت نفت برای منطقه مکران اظهار امیدواری کرد که تفاهم‌نامه جدید فصلی نو از همکاری ها را برای دو طرف به همراه داشته باشد.

محمد صادقی، سرپرست دانشگاه هرمزگان تفاهم‌نامه جدید با پژوهشگاه صنعت نفت را برای همکاری در حوزه اکتشاف‌های گازی دانست  و از اعلام آمادگی برای توسعه هر چه بیشتر همکاری‌ها خبر داد.

معاون پژوهشی وزیر علوم نیز در آیین امضای این تفاهم‌نامه گفت: از ویژگیهای تفاهم‌نامه امضا شده بین پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه هرمزگان این است که دانشگاهی متولی آن است که در منطقه مکران حضور دارد و به مسایئ منطقه اشراف دارد.

وی با اعلام حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از این بخش از تفاهم‌نامه ها اظهار امیدواری کرد تحقیقات دانشگاهی به ایجاد فناوری و تجاری‌سازی منجر شود.

کد خبر 456785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =