اویکو و شرکت توسعه پتروایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت (اویکو) و شرکت توسعه پتروایران به‌منظور گسترش زمینه‌های همکاری با توجه به توان تخصصی، مدیریتی و اجرایی این شرکت‌ها امضا شد.

به گزارش خبرنگار شانا، در حاشیه سومین روز از نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، تفاهمنامه همکاری میان شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت و شرکت توسعه پترو ایران به امضای نیما باقرسایی، مدیرعامل شرکت پتروساحل افق کیش (از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت توسعه پترو ایران) و سعید مومنی مدیرعامل شرکت راه‌اندازی و بهره برداری صنایع نفت (اویکو) رسید.  

این تفاهم‌نامه همکاری به‌منظور بهره‌مندی و استفاده از قابلیت‌های دو طرف در زمینه مهندسی خدمات فنی - اجرایی، تأمین نیروی انسانی متخصص درباره فعالیت‌های پیش‌راه‌اندازی، راه‌اندازی، تعمیر و نگهداری صنایع نفت امضا شده است.

سعید مومنی، مدیرعامل اویکو با بیان اینکه امضای این تفاهم‌نامه برای توسعه و انتقال تجارب در توسعه میدان‌های نفتی است، گفت: امیدوارم این تفاهم‌نامه زمینه همکاری بیشتر در توسعه دیگر میدان‌ها با توجه به تجربه اویکو در توسعه میدان‌های سروک و آذر و آزادگان شمالی و انتقال تجربه به شرکت‌ها شود.

نیما باقرسایی، مدیرعامل شرکت پتروساحل افق کیش نیز گفت: با توجه به اینکه این شرکت بازوی فنی و اجرایی شرکت پتروایران بوده و تأمین و نگهداری تأسیسات نیز به فعالیت‌های این شرکت اضافه شده، امیدوارم همکاری با اویکو که از شرکت‌های صاحب صلاحیت در این زمینه است، سبب رشد و توسعه و همکاری متقابل شود.

وی امضای تفاهم‌نامه‌هایی از این دست را مصداق تکیه بر توان داخلی در بخش تعمیر و نگهداری صنایع نفت اعلام کرد.

کد خبر 456928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =