مدیریت اکتشاف و سازمان بهداشت و درمان توافق همکاری امضا کردند

توافقنامه مدیریت اکتشاف و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت منجر به ارتقای سلامت کارکنان این مدیریت می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، مهدی فکور، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و سیدمهدی هاشمی، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در حاشیه سومین روز از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی توافقنامه همکاری امضا کردند.

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در این آیین با اشاره به اینکه تفاوتی در نگاه به کارکنان رسمی و غیر رسمی در این توافق نیست گفت: بر اساس این توافق ۲ هزار نفر از کارکنان مدیریت اکتشاف جامعه هدف هستند.

وی افزود: در این توافق کارکنان رسمی و غیررسمی و خانواده‌های آن‌ها به مدت سه سال از لحاظ سلامت و بهداشت پایش می‌شوند و ارزش این توافق ۲۰ میلیارد ریال است.

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران ضمن قدردانی از زحمات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برای اجرایی شدن این توافق گفت: آقای هاشمی نسبت به تعیین کارگروهی اقدام کردند تا کار به‌سرعت انجام شود.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با بیان اینکه این توافق ابتدا از سوی مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران مطرح شد، گفت:چنین توافق‌هایی نافی وظایف ذاتی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیست بلکه تأیید کننده حساسیت مدیر اکتشاف درباره سلامت کارکنان و خانواده‌های آنهاست.

وی تصریح کرد: این توافق میانبری برای سرعت بخشیدن به ارتقای سلامت کارکنان است و بر اساس آن نیاز به دریافت مجوز ویژه‌ای برای فعالیت‌های فرا وظیفه نیست.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پایان ضمن قدردانی از توجه به کارکنان غیر رسمی در این توافق گفت: توجه به کارکنان پیمانکاری منجر به تعهد بیشتر آنها در انجام وظایف به‌ویژه در صنعت نفت می‌شود.

کد خبر 456929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =