واکسیناسیون خانواده کارکنان نفت در مرکز تهرانسر کلید خورد

واکسیناسیون خانواده کارکنان صنعت نفت (افراد بالای ۱۸ سال) برای مقابله با کرونا در مرکز تهرانسر آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، همسو با تأکید وزیر نفت و هماهنگی‌های انجام‌شده، واکسیناسیون برای خانواده‌های همکاران صنعت نفت (بالای ۱۸ سال) در مرکز تهرانسر آغاز شد.

با افزایش ظرفیت تزریق واکسن در مجتمع تهرانسر، ضمن انجام تزریق دوز نخست برای همه کارکنان صنعت نفت شاغل در تهران، تزریق دوز دوم برای کارکنان و دوز نخست واکسن برای خانواده‌های محترم همکاران صنعت نفت با هماهنگی و نظارت وزارت بهداشت و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در این مرکز در حال انجام  است.

بر اساس این گزارش، پیش از این ۲۰ شهریورماه امسال، جواد اوجی، وزیر نفت در ابلاغیه‌ای خطاب به سیدمهدی هاشمی، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بر لزوم تسریع در واکسیناسیون کارکنان صنعت نفت تأکید و اعلام کرده بود: «با عنایت به ضرورت حفظ سلامت کارکنان صنعت نفت به‌عنوان سرمایه اصلی کشور و نظر به اولویت و اهمیت پیشگیری از ابتلای این عزیزان به بیماری کرونا، مقتضی است حداکثر طی دو ماه آینده واکسیناسیون سراسری همه کارکنان عزیز این صنعت اعم از رسمی، پیمانی، قرارداد مدتمعین و موقت و پیمانکاری (هر دو دُز واکسن) انجام شود. در پایان شایان ذکر است همه بخش‌ها و شرکت‌های تابع این وزارتخانه ملزم به همکاری در این زمینه هستند.»

کد خبر 321292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =