افزایش ظرفیت واکسیناسیون کارکنان صنعت نفت در مرکز تهرانسر

واکسیناسیون کارکنان صنعت نفت برای مقابله با کرونا در مرکز تهرانسر ادامه دارد و از آغاز این هفته به ظرفیت تزریق روزانه هزار دوز رسیده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، فرخ علیخانی، معاون امور تولید مدیرعامل و جانشین کمیته شرایط اضطراری سطح ۳ این شرکت با بیان اینکه تزریق واکسن در باشگاه تهرانسر از ۲۶ مردادماه آغاز شده و هم‌اکنون ادامه دارد، اظهار کرد: این مرکز با هدف پوشش کامل واکسیناسیون کارکنان چهار شرکت‌ اصلی صنعت نفت در شهر تهران راه‌اندازی شده است و پاسخگوی نیاز همه کارکنان نفت در این بخش خواهد بود.

وی با بیان اینکه از هفته آینده نوبت تزریق دوز دوم واکسن نیز در تهرانسر آغاز می‌شود، تصریح کرد: به همین دلیل و به‌منظور پوشش تزریق دوز نخست و دوم، همچنین کاهش زمان انتظار، تعداد واحدهای پذیرش تزریق واکسن در این مرکز افزایش یافته و امکان تزریق روزانه هزار دوز واکسن فراهم شده است.

جانشین کمیته شرایط اضطراری سطح ۳ شرکت ملی نفت ایران عنوان کرد: افزون بر امکانات تزریق واکسن، پزشک و آمبولانس ویژه نیز در این مرکز مستقر است و ناظر وزارت بهداشت و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز بر اجرای دقیق واکسیناسیون نظارت دارند.

کد خبر 320803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =