منظومه علمی در خوزستان شکل می‌گیرد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و پارک علمی و فناوری استان خوزستان، اظهار کرد: امیدواریم با این توافق گام‌های مؤثری با استفاده از نیروهای توانمند در خوزستان در بخش عملیات و دانشگاه برداریم و یک منظومه علمی پس از سال‌ها مهجوریت در این استان شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار شانا، علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و محمد راضی‌جلالی، رئیس پارک علمی و فناوری استان خوزستان برای توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان در حاشیه سومین روز از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این آیین با بیان اینکه چنین توافق‌هایی باید زودتر محقق می‌شد، گفت: امیدواریم با این توافق گام‌های مؤثری با استفاده از نیروهای توانمند در استان خوزستان در بخش عملیات و دانشگاه برداریم و یک منظومه علمی پس از سال‌ها مهجوریت در این استان شکل بگیرد.

وی افزود: انتظار می‌رود با استفاده از این همکاری در مسیر قله‌های روشن گام بر داریم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: انتظار می‌رود در این همکاری بسته‌هایی برای سرمایه‌گذاری آماده شود تا با ایجاد ارزش افزوده و اشتغال به کشور خدمت کنیم.

محمد راضی‌جلالی، رئیس پارک علمی و فناوری استان خوزستان با اشاره به شعار سال گفت: این شعار مأموریتی برای همه ماست و با این تفاهم‌نامه گام‌های بلندی برای تحقق این شعار بر می‌داریم.

وی افزود: این تفاهم فرصتی برای تحقق همکاری‌های دانش‌بنیان است که با هدف ایجاد ارزش افزوده با هم‌دلی و هم‌افزایی محقق می‌شود.

کد خبر 456954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =