شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و نفت بصره تفاهم‌نامه امضا کردند

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی نفت بصره در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در آیین امضای تفاهم‌نامه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با شرکت ملی نفت بصره در حاشیه سیزدهمین دوره نمایشگاه نفت خوزستان گفت: این رخداد زمینه افزایش همکاری بین ایران و عراق در حوزه نفت را فرهم‌ می‌کند و فرصت مناسبی برای تقویت ارتباط بین دو کشور است.

وی با بیان اینکه ما همه در یک جبهه و در کنار هم هستیم و این وحدت و همدلی بر جبهه مقاومت تأثیر مثبتی خواهد داشت، افزود: امضای تفاهم‌نامه با شرکت عراقی به‌دلیل شناسایی ظرفیت‌های موجود در دو کشور امضا شد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تصریح کرد: هدف ما هم‌افزایی برای شناخت ظرفیت‌هاست و امیدواریم برای پیشبُرد هرچه بهتر امور، کارگروهی در این زمینه تشکیل شود.

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان با حضور ۲۷۱ شرکت سازنده، تولید کننده و شرکت‌های دانش‌بنیان از ۱۷ تا ۲۰ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان خوزستان در اهواز برگزار و مورد استقبال متخصصان، کارشناسان، دانش‌پژوهان و دانشجویان و علاقه‌مندان واقع شد.

کد خبر 468869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =