۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
  • کد خبر: 457044
اویکو با یک شرکت دانش‌بنیان تفاهم‌نامه امضا کرد

شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت به‌منظور حمایت از کالای ایرانی و بهره گیری از محصولات ساخت داخلی دانش‌بنیان با شرکت داده‌کاوان هوشمند نارگان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد. 

به گزارش خبرنگار شانا، شرکت اویکو به نمایندگی سعید مومنی، مدیرعامل اویکو و شرکت داده کاوان هوشمند نارگان به نمایندگی سینا حسین‌پور ملکوتی، مدیرعامل نارگان صبح امروز (دوشنبه، ۲۶ اردیبهشت) در حاشیه روز پایانی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت همسو با سیاست‌های کلی کشور برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و برای حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و در عین حال حمایت از کالای ایرانی و بهره‌گیری از محصولات ساخت داخلی دانش‌بنیان و مبتنی بر فناوری‌های نو، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

موضوع این تفاهم‌نامه، حمایت از طراحی و اجرای گام به گام تحول دیجیتال با استفاده از محصولات و خدمات دانش‌بنیان و با محوریت نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه در پروژه‌های نفت و گاز به منظور افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های عملیاتی با استفاده از توانمندی‌های دو طرف است. 

اعتبار این تفاهم‌نامه دو سال تعیین‌ شده و زمان آغاز همکاری مشترک از تاریخ امضای تفاهم‌نامه از سوی دوطرف و ثبت در صندوق نوآوری و شکوفایی است.

بر پایه این گزارش، مدیرعامل اویکو در  آیین امضای این تفاهم‌نامه گفت: این شرکت با ۴۶۰۰ نفر نیرو در سطح کشور توانسته است با همکاری دانش‌بنیان‌ها گام‌های مثبت و مؤثری در تولید اشتغال و فناوری بردارد.

مدیرعامل شرکت داده‌کاوان نارگان نیز در این آیین اظهار کرد: این شرکت در زمینه تعمیرات و نگهداری و تحول دیجیتال فعالیت دارد و با این تفاهم در حوزه عملیات امیدواریم گام مؤثری در عملیات و نگهداری بر داریم.

کد خبر 457044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =