پتروایران و قرارگاه سازندگی خاتم‌الاوصیا تفاهم‌نامه امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت توسعه پترو ایران و قرارگاه سازندگی خاتم‌الاوصیا (عج) با هدف بهره‌مندی از قابلیت‌ها و توانایی‌های دو طرف امضا شد. 

به گزارش خبرنگار شانا، سپهر سپهری به نمایندگی از شرکت توسعه پتروایران و نصرالله ناظریان به نمایندگی از قرارگاه سازندگی خاتم الاوصیا (عج) صبح امروز ( ۲۶ اردیبهشت ماه)، در حاشیه چهارمین روز از برگزاری بیست‌وششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، تفاهمنامه همکاری مشترک امضا کردند. 

 این تفاهم‌نامه به‌منظور فراهم کردن زمینه‌های لازم برای همکاری و بهره‌مندی از قابلیت‌ها و توانایی‌های دو طرف و شرکت‌های وابسته و تابع در زمینه‌های تأمین مالی، فنی، مهندسی، بازرگانی، تأمین کالاها و تجهیزات داخلی و وارداتی، لجستیک، پشتیبانی، مهندسی، اجرا، ساخت، راه‌اندازی و راهبری طرح‌های حوزه انرژی از جمله بخش بالادستی و پایین‌دستی صنعت نفت با در نظر گرفتن منابع و امکانات دو طرف و شرکت‌های تابع امضا شد. 

سپهری در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه گفت: در نظر داریم با مشارکت یکدیگر و هم‌افزایی پروژه‌ها بتوانیم با یکدیگر کار کنیم.

وی با بیان اینکه قابلیت‌های خوبی در شرکت پتروایران در صنایع بالادستی نفت وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالای قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص) بتوانیم با یکدیگر به اجرای پروژه‌های ملی، ساخت تجهیزات داخلی و استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنیم.

ناظریان نیز ابراز امیدواری کرد امضای این تفاهم‌نامه به افزایش همکاری میان دو شرکت منجر شود.

بیست‌وششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» از روز جمعه هفته گذشته (۲۳ اردیبهشت‌ماه) آغاز شد و امروز (دوشنبه، ۲۶ اردیبهشت‌ماه) به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر 457049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =