امضای ۳ تفاهم‌نامه همکاری در شرکت دانش‌بنیان «تفاهم»

شرکت دانش‌بنیان فناوری همیار مهندسی (تفاهم) با هدف ارائه و توسعه فناوری شبیه‌سازهای موردنیاز در مطالعات میدان‌های نفت و گاز در حاشیه بیست‌وششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سه تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش شانا، سه تفاهم‌نامه همکاری با شرکت مشاوران انرژی تهران به‌منظور استفاده از شبیه‌ساز رتینا در مطالعات میدان‌های نفت و گاز، همکاری با دانشکده مهندسی نفت دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره استفاده از شبیه‌ساز «رتینا» در حوزه‌های آموزش و پژوهش و همکاری با دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر با هدف توسعه فناوری‌های شبیه‌سازی عددی و ژئومکانیکی، سه تفاهم‌نامه‌ای است که در غرفه شرکت گسترش انرژی پاسارگاد از سوی ابراهیم شریفی، قائم‌مقام شرکت فناوری همیار مهندسی امضا شد.

شرکت تفاهم، شرکتی دانش‌بنیان است که سال ۱۳۹۰ با هدف ارائه خدمات مهندسی و طراحی نرم‌افزارهای تخصصی حوزه نفت و گاز تأسیس شده است.

این شرکت از ابتدای تأسیس تاکنون نیروی انسانی خود را از میان نخبگان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌های برتر کشور و نیروهای متخصص حوزه نفت و گاز انتخاب کرده است.

شرکت دانش‌بنیان تفاهم با طراحی نرم‌افزار شبیه‌سازی سه‌بعدی مخازن هیدروکربنی با نام تجاری «رتینا» مطرح شد. به گفته مدیران شرکت، طراحی چنین نرم‌افزاری در خاورمیانه بی‌سابقه است و در دنیا هم تنها چند شرکت به‌صورت محدود در این زمینه فعالیت می‌کنند. نرم‌افزار «رتینا» در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌صورت رایگان عرضه شد.

کد خبر 457156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =