برنامه‌ریزی برای داخلی‌سازی ۲۱ محصول راهبردی صنعت پتروشیمی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: ۲۱ محصول راهبردی صنعت پتروشیمی همسو با سند تحول دولت شناسایی شده و برنامه‌ریزی برای داخلی‌سازی آنها آغاز شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی روز چهارشنبه (۲۸ اردیبهشت) در نشست با مدیران و رؤسای ستادی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر لزوم همگرایی در روند توسعه صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی اظهار کرد: با توجه به ابلاغ برنامه تحول از سوی دولت سیزدهم، اقدام‌های مؤثری در شرکت ملی صنایع پتروشیمی آغاز شده و توسعه زنجیره ارزش راهبرد نخست در توسعه صنعت پتروشیمی است.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای داخلی‌سازی ۲۱ محصول مهم و راهبردی صنعت پتروشیمی آغاز شده است و در این مسیر مدیریت برنامه‌ریزی و تولید شرکت باید از همه ظرفیت‌های موجود صنعت برای اجرایی شدن این برنامه استفاده کند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه مدیریت کنترل تولید، مدیریت طرح‌ها، مدیریت سرمایه‌گذاری و نیز دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی باید همه توان خود را برای تحقق زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی به‌کار بگیرند، گفت: صنعت پتروشیمی ایران در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است و با تولیدی شدن طرح‌های جدید، ظرفیت تولید این صنعت رشد خیره‌کننده‌ای را رقم خواهد زد.

شاهمیرزایی تصریح کرد: روند پایدار تولید باید استمرار یابد و نقش مدیریت کنترل تولید برای تحقق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی هلدینگ‌ها و مجتمع‌ها برای تأمین خوراک، تولید مستمر و نیز برنامه‌های تعمیرات اساسی دارای اهمیت است.

کد خبر 457177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =