اعزام نیروهای واکنش سریع و امدادی صنایع پتروشیمی به محل حادثه «متروپل»

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با عرض تسلیت و همدری با خانواده‌های درگذشتگان حادثه ریزش ساختمان «متروپل» آبادان، در همان ساعات اولیه، دستور اعزام نیروهای واکنش سریع و آتش‌نشانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی را به محل حادثه داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی ضمن تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان حادثه ریزش ساختمان «متروپل» آبادان و ابراز همدردی با مصدومان این حادثه، از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خواست تا امکانات امدادی، آتش‌نشانی، پشتیبانی و گروه‌های تخصصی خود را به محل حادثه اعزام کند.

وی با آرزوی سلامتی و بهبودی برای مصدومان این حادثه ناگوار اظهار امیدواری کرد که با بسیج همه نیروهای امدادی و گروه‌های نجات، عملیات تخلیه و ایمن‌سازی محل حادثه به‌سرعت خاتمه یابد.

آماده‌باش کامل امکانات امدادی

به گزارش سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سیدامید شهیدی‌نیا، فرمانده ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز برابر با دستور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، از آماده‌باش کامل امکانات امدادی این سازمان برای امدادرسانی در محل حادثه ساختمان متروپل آبادان خبر داد.

وی با بیان اینکه اکنون خبره‌ترین اعضای تیم واکنش سریع ایمنی و آتش‌نشانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در محل این حادثه حضور دارند، اعلام کرد: گروه واکنش سریع حوادث  سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در محل ساختمان متروپل آبادان حضور یافت و جزئیات عملیات امدادی آن از طریق فرمانده شرایط اضطراری سازمان پیگیری شد و به اطلاع معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده و مصدومان این حادثه دلخراش افزود: سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تلاش دارد با همه ظرفیت و امکانات در امداد و آواربرداری ساختمان متروپل آبادان مشارکت فعال کند.

کد خبر 457362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =