حضور همه‌جانبه مناطق نفت‌خیز جنوب در متروپل آبادان

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برای ارائه خدمات لجستیکی سنگین و فوق‌سنگین در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان ساختمان متروپل آبادان با محوریت مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید در آماده‌باش کامل قرار دارد.

به گزارش شانا به نقل از مناطق نفت‌خیز جنوب، با وقوع حادثه دلخراش ریزش ساختمان تجاری متروپل در آبادان در ساعات اولیه مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت‌خیز جنوب با همه توان و امکانات لجستیکی سنگین و فوق‌سنگین، ضمن هماهنگی با دستگاه‌های مسئول آمادگی همکاری حداکثری برای خدمات‌رسانی را اعلام کرد.

بر این اساس، تاکنون مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید یک دستگاه کمرشکن فوق سنگین برای حمل بیل مکانیکی کاتر هیدرولیکی متعلق به شرکت مپنا به محل وقوع حادثه اعزام کرد.

بیل مکانیکی با قیچی هیدرولیک کاربرد برش تخریب هیدرولیک Pulverizer، برش میله‌های فولادی، فولاد، مخازن، لوله‌ها، دیگر قراضه‌های فلزی و... را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

با توجه به شرایط اضطراری پیش آمده همه عملیات‌های سبک، سنگین، ماشین‌آلات و اچ‌اس‌ئی مدیریت عملیات ترابری مناطق نفت‌خیز جنوب در آماده‌باش ۱۰۰ درصدی به سر می‌برند.

ساختمان ۱۰ طبقه متروپل ظهر دوشنبه (دوم خردادماه) در آبادان ریزش کرد که به فوت چند نفر از هموطنان منجر شد و عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد.

کد خبر 457559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =