تأمین تجهیزات در بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده نفت ایران با اتکا به سازندگان داخلی

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به بهبود شرایط انبار تجهیزات این شرکت نسبت به گذشته گفت: این انبارها از نظر خرید کالا و تأمین ابزار و ادوات مناسب اوضاع قابل‌قبولی دارد و گام‌های اساسی در زمینه تعمیر ماشین‌آلات برداشته شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، علیرضا دانشی با اشاره به راه‌اندازی دوباره کارگاه بازسازی ناوگان سبک و سنگین «اتوبوس» این شرکت پس از یک دوره رکود طولانی گفت: پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم بنا داشتیم همه شریان‌های اساسی تولید نفت کشور را احیا کنیم، از این رو این کارگاه فعال شد و هم‌اکنون همکاران در تلاش‌اند اوضاع آن مطلوب شود.

وی افزود: زمانی که رئیس‌جمهوری با افتخار از رشد اقتصاد ۶ درصدی صحبت می‌کند، حاصلش را می‌توان از نقطه صفر تولید نفت تا پایانه‌های صادراتی جست‌وجو کرد، هم‌اکنون در جنوب کشور حلقه‌ای از فعالیت‌های اقتصادی در حوزه صنعت نفت به لطف خداوند شکل گرفته است که البته بنا بر توان‌ موجود در این مناطق به این مقدار قانع نیستیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز کارکنان این شرکت را سرداران جبهه اقتصاد کشور دانست و گفت: آنچه در توان داریم برای پیشبرد اهداف والای مناطق نفت‌خیز جنوب به میدان می‌آوریم.

عملیات ترابری در مناطق نفت‌خیز رها شده بود

بر اساس این گزارش، دانشی در حاشیه رونمایی از پروژه خرید ابزارآلات تعمیرات از سوی مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب نیز اظهار کرد: در سال‌های گذشته مجموعه عملیات ترابری به‌دلیل نگاه‌های غیرکارشناسی به حال خود رها شده بود، اما اکنون پس از سال‌ها دوباره به جایگاه خود بازگشته است.

وی با بیان اینکه مدیریت عملیات ترابری در شرکت مناطق نفت‌خیر جنوب یکی از مجموعه‌های مهم صنعت نفت است که وظیفه حمایت، پشتیبانی و پیگیری مشکلات پیش‌آمده را دارد، تصریح کرد: این مدیریت به‌تازگی اقدام به خرید و نوسازی ناوگان ماشین‌آلات سبک و سنگین مناطق نفت‌خیز کرده است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: حدود ٧ هزار قلم محصول راهبردی از مواد هیدروکربوری تهیه می‌شود و این ارقام به‌سرعت در حال افزایش است، از این رو صنعت نفت باید توان خود را در حوزه پایین‌دستی ارتقا دهد و با قدرت به سوی قله‌های رفیع پیشرفت حرکت کند.

کد خبر 639690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =