دریافت ۱۷۰ مصوبه اجرایی مناطق نفت‌خیز جنوب در ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اصلاح دستورعمل‌های جاری، اخذ مجوزهای ویژه مناطق و دریافت ۱۷۰ مصوبه اجرایی از شرکت ملی و وزارت نفت را از مهم‌ترین دستاوردهای این شرکت در سال ۱۴۰۲ دانست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا دانشی روز شنبه ( ۲۶ اسفندماه) در شانزدهمین نشست گزارش پیشرفت تولید نفت و گاز شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب که با حضور مدیران ارشد ستاد مناطق نفت‌خیز برگزار شد، اظهار کرد: افتتاح ۷۲ طرح و بهره‌برداری از ۱۰۲ پروژه را می‌توان گامی ارزشمند از سوی مناطق نفت‌خیز جنوب همسو با افزایش تولید دانست.

وی با اشاره به نوسازی و ترمیم ناوگان ترابری سبک و سنگین و تأمین خودروهای عملیات بحران اظهار کرد: در مدیریت تدارکات و امور کالا خریدهای خوبی انجام شد که نیازهای کالایی و انباری مناطق را نیز برای سال‌های آینده برطرف می‌کند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بر ضرورت ایجاد شرایطی برای تسهیل درمان و تأمین سلامت کارکنان و خانواده‌های آنان تأکید کرد و افزود: ارتقای وضعیت بهداشت و درمان صنعت نفت همسو با تأمین سلامت کارکنان و خانواده‌های آنها از ضروریات است، همچنین بازسازی اماکن صنعت نفت از جمله مناطق مسکونی، باشگاه‌ها و استخرها در دستورکار قرار گرفت و به‌خوبی اجرا شد.

دانشی با اشاره به اقدام‌های فنی انجام‌شده در مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: ساخت توربین‌ها و کمپرسورها، اسکیل‌های نمک‌زدایی، افزایش دکل‌ها و کویل‌ها که در سال‌های گذشته نسبت به تأمین آنها کم‌کاری شده بود، در دوره فعلی افزایش چشمگیری داشت.

وی افزود: اسناد عقب‌افتاده مالی در مناطق نفت‌خیز جنوب پس از سال‌های متمادی به صفر رسیده است، همچنین تمامی مطالبات مالیاتی و شهرداری پرداخت و پروژه‌ها با ارقام جدید تعدیل شد و پیمانکاران در حال انجام پروژه‌ها هستند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از دو برابر شدن بودجه جاری در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: آیین‌نامه معاملاتی مناطق نفت‌خیز جنوب پس از گذشت حدود دو دهه دوباره جاری شده است.

دانشی خروج این شرکت از انزوا و آشتی دوباره با محیط پیرامونی را دستاوردی ویژه در سال ۱۴۰۲ دانست و یادآور شد: در کنار اقدام‌های مردمی انجام‌شده، مصوبه بازسازی کارگاه‌های مرکزی اهواز و امیدیه که از آرزوهای دیرینه شرکت بوده اخذ شده است.

کد خبر 639247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =