گام‌های مثبت همسو با بهداشت و درمان در مجموعه نفت ضرورت دارد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در آیین بهره‌برداری از واحد سی‌تی آنژیوگرافی ٢۵۶ اسلایس بیمارستان نفت اهواز گفت: اگر بناست تولید مؤثری در مجموعه نفت انجام شود، ملزومات آن نیز باید دیده شود، بنابراین برداشتن گام‌های مثبت همسو با بهداشت و درمان ضرورت دارد

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا دانشی در آیین گشایش و بهره‌برداری از واحد سی‌تی آنژیوگرافی ٢۵۶ اسلایس مجتمع خدمات تشخیصی بیمارستان نفت اهواز که با حضور محمدعلی فلاح مهرجردی، سرپرست مدیریت عملیات سلامت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برگزار شد، رصد مشکلات بهداشت و درمان در حوزه پیرامونی تأسیسات نفتی را موضوعی مهم و اساسی خواند و اظهار کرد: مشکلات در مجتمع خدمات تشخیصی بیمارستان نفت اهواز باید از سوی سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران رصد و برطرف شود.

وی تصریح کرد: اگر بناست که تولید مؤثری در مجموعه نفت انجام شود، ملزومات آن نیز باید دیده شود، بنابراین برداشتن گام‌های مثبت همسو با بهداشت و درمان ضرورت دارد، اما اقدام‌های کاملی در این زمینه انجام نشده است. بیمارستان نفت اهواز با حمایت وزارتخانه باید به بهترین بیمارستان در کشور تبدیل شود، زیرا خوزستان جبهه مقدم تولید است و تلاش‌های ویژه‌ای در آن انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به ورود جدی این شرکت در تخصیص بودجه مسئولیت‌ اجتماعی به استان یادآور شد: شرکت ملی نفت ایران در دولت سیزدهم با اختصاص بیش از ١٧ همت سهم مسئولیت‌های اجتماعی به استان خوزستان شاهکار کرده است.

دانشی در پایان بر ارتقای ملزومات و کسب مجوزهای ویژه اطبای خاص تأکید کرد و گفت: این مطالبه‌ای جمعی است که باید به آن توجه ویژه شود و در این زمینه نیازمند حمایت جدی وزارت بهداشت و درمان هستیم.

شایان ذکر است با استقرار دستگاه سی‌تی آنژیوگرافی ٢۵۶ اسلایس در بیمارستان نفت اهواز گام بلند و مؤثری در زمینه اقدام‌های تشخیصی گرفتگی عروق قلب بدون انجام اقدام‌های تهاجمی روی بیماران و مراجعان برداشته خواهد شد.

دستگاه سی‌تی آنژیوگرافی ٢۵۶ اسلایس جزو دستگاه‌های پیشرفته در این بیمارستان بوده که پس از راه‌اندازی و بهره‌برداری در خدمت بیماران قرار خواهد گرفت، این دستگاه از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیاست که قابلیت سرعت اسکن بالا، دوز پایین اشعه دریافتی، قدرت وضوع و تفکیک بالای تصاویر، بررسی ایمن‌تر و سریع‌تر عروق را دارد.

کد خبر 638683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =