تجهیزات و ظرفیت سوخت‌گیری هواپیمایی قشم افزایش می‌یابد

افزایش زیرساخت، تجهیزات و ظرفیت سوخت‌گیری هواپیمایی فرودگاه بین‌المللی قشم با هدف افزایش جذب گردشگر خارجی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان، در نشستی تخصصی که رئیس سوخت‌گیری هواپیمایی کشور حضور داشت، چگونگی افزایش ظرفیت فرودگاهی در جزیره قشم، با هدف افزایش جذب گردشگر خارجی بررسی شد.

در این نشست که افشار فتح‌الهی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و خسرو پورباقری، رئیس ناحیه قشم نیز حضور داشتند، با توجه به پیش‌بینی‌های لازم برای میزبانی شایسته تماشاگران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در جزیره زیبای قشم، به اهمیت افزایش ظرفیت پروازی فرودگاه بین المللی قشم نیز تأکید شد.

احمد واحدیان ابوترابی، رئیس سوختگیری هواپیمایی کشور با اشاره به سیاست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و مجموعه وزارت نفت برای همکاری و تسهیل خدمات به نهادهای حاکمیتی و بخش خصوصی گفت: پشتیبانی و مساعدت‌های لازم از طرف ستاد شرکت در این زمینه انجام خواهد شد.

رئیس ناحیه قشم با ارائه آماری از وضع کنونی سوخت‌رسانی به هواپیماهای مسافربری در فرودگاه قشم اظهار کرد: همکاران این شرکت با آمادگی کامل بر اساس برنامه پروازی سوخت هوایی موردنیاز را تأمین خواهند کرد.

فتح‌الهی، مدیرعامل منطقه آزاد قشم نیز در این نشست گفت: افزایش تجهیزات سوخت‌رسان در کنار افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی سوخت هواپیمایی در فرودگاه بین المللی قشم، بخشی از برنامه‌های ما برای مدیریت میزبانی تماشاگران این رویداد است.

کد خبر 457572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =