تأکید شرکت نفت مناطق مرکزی بر بومی‌گزینی در اجرای پروژه‌های  نفت و گاز غرب کشور

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی در ادامه بازدید خود از مناطق عملیاتی غرب کشور با استاندار و نمایندگان استان ایلام دیدار و بر استفاده از نیروهای بومی در طرح‌های نفت و گاز استان‌های غربی تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهدی حیدری، امروز (سه‌شنبه، دهم خردادماه) در ادامه دیدارهای خود با مسئولان استان‌های حوزه فعالیت نفت مرکزی، با استاندار، مدیران ارشد اجرایی و نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی با همراهی علی رضایی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب و مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی طی نشستی، نخست با حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام، درباره مسائل مشترک حوزه نفت و گاز در این استان، گفت‌وگو و تبادل‌نظر کرد.

حیدری در این دیدار، به‌ تشریح عملکرد شرکت نفت مناطق مرکزی در غرب کشور به‌ویژه استان ایلام پرداخت و گفت: طرح‌های قابل‌توجهی از جمله توسعه فاز ۲ تنگ‌بیجار با هدف تأمین پایدار خوراک پالایشگاه گاز ایلام، همچنین توسعه میدان دانان به‌منظور افزایش تولید نفت، شاخص‌ترین پروژه‌های حوزه نفت و گاز در حال اجرا در این استان است.

 وی، درباره پروژه‌های محیط زیستی شرکت نفت مناطق مرکزی در استان ایلام گفت: طرح جمع‌آوری گازهای مشعل با اجرای پروژه‌های احداث ایستگاهای تقویت فشار چشمه‌خوش، دهلران  و مینی‌ان‌جی‌ال چشمه‌خوش از سوزاندن سرمایه ملی و آلودگی‌های محیط زیستی جلوگیری و با ایجاد اشتغال سبب رونق اقتصادی می‌شود.

 مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی با اشاره، به اشتغال‌آفرینی به‌عنوان یکی از اولویت‌های کاری شرکت نفت مناطق مرکزی تصریح کرد: با اجرا و تکمیل طرح‌های توسعه‌ای و سپس بهره‌برداری از این پروژه‌ها، فرصتی مناسب برای رونق اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم فراهم می‌شود.

حیدری درباره نیروی‌های شاغل در پروژه‌های نفت و گاز استان ایلام اظهار کرد: با توجه به نگاه بومی‌گزینی در این شرکت و گزارش مدیرکل اداره کار و رفاه و امور اجتماعی استان ایلام در نشست امروز در استانداری ایلام، حدود ۷۸ درصد نیروهای شاغل در طرح و پروژه‌های این استان بومی بوده‌اند و در ادامه نیز ان‌شاءالله در پروژه‌ها و پیمان‌های شرکت نفت مناطق مرکزی بر استفاده از نیروهای بومی استان تأکید خواهد شد.

در ادامه این سلسله نشست‌ها، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی در محل ساختمان اداری شرکت نفت و گاز غرب در ایلام حاضر شد و در دیدار با سارا فلاحی و علی اکبر بسطامی نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، پیرامون مباحث توسعه‌ای نفت و گاز استان، اشتغال و مسئولیت‌ اجتماعی و موارد مرتبط دیگر بحث و تبادل‌نظر کردند.

کد خبر 457673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =