نفت و گاز مسجدسلیمان گواهینامه مدیریت امنیت اطلاعات گرفت

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان موفق به دریافت گواهینامه ISO27001 در زمینه استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، آیین اختتامیه ممیزی گواهینامه ISMS با حضور نمایندگان شرکت راهبران انطباق نیس نماینده شرکت FQC آلمان در ایران، مدیر فنی، مدیر منابع انسانی و رؤسای بخش‌های مختلف شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد.

سرممیز گروه ممیزی شرکت FQC آلمان در ایران طی سخنانی با توجه به نقش‌ها، مسئولیت‌‍‌ها و اختیارات سازمان امنیت اطلاعات در صنایع حساس به‌ویژه نفت و گاز گفت: امنیت فیزیکی، کنترل دسترسی و امنیت در ارتباطات با مجموعه اقدام‌هایی از جمله شناسایی و پرداختن به ریسک‌ها و فرصت‌ها سبب جلوگیری از بروز مشکلات و مخاطره‌های سازمانی می‌شود.

سرممیز گروه ممیزی شرکت FQC آلمان در ایران تصریح کرد: با مشاهده مستندات و بررسی سوابق اقدام‌های انجام‌شده درباره امنیت اطلاعات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان محق دریافت گواهینامه ISO/IEC27001:2013 است.

مدیر امور فنی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز ضمن تشکر از مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات را گامی مهم به‌منظور برقراری امنیت در فضای تولید و تبادل اطلاعات برشمرد.

کد خبر 458098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =