پاکسازی سواحل عسلویه به همت کارکنان مجتمع پارس جنوبی

کارکنان پالایشگاه‌ ششم مجتمع گاز پارس جنوبی برای حفظ و بهسازی محیط زیست پیرامونی پالایشگاه‌ها در یک برنامه مشترک و فرهنگی، ساحل نایبند در محدوه جغرافیایی شهرستان عسلویه را پاکسازی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد ولی‌پور، مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: کارکنان این پالایشگاه همواره در کنار تولید مستمر و پایدار گاز، نگاه بسیار ویژه‌ای به محیط زیست پیرامونی خود دارند و تاکنون برنامه‌های متعددی در این حوزه انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به تمرکز صنایع متعدد در منطقه پارس جنوبی، اقدام‌های محیط زیستی که همسو با انجام مسئولیت‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ پاسداشت محیط زیست بکر منطقه نایبند و حفظ زیبایی و آراستگی این سواحل زیبا انجام می‌شود، سبب دلگرمی مردم منطقه و تشویق افراد گردشگر به حفظ وضع سواحل می‌شود.

مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه با اشاره به انجام اقدام‌های شاخص این واحد در سال ۱۴۰۰، بیان کرد: این پالایشگاه پارسال در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با توجه به شیوع ویروس کرونا، اقدام‌های مهمی مانند پاکسازی سواحل منطقه‌ بزباز در محدوده‌ جغرافیایی شهرستان عسلویه، اهدای ۳ هزار اصلحه نهال به اداره کل محیط زیست استان بوشهر را در کارنامه‌ خود ثبت کرده است.

ولی‌پور تصریح کرد: با انجام اقدام‌های شایسته، همکاری با گروه‌های مردم‌نهاد و سمن‌های محیط زیستی شهرستان‌های همجوار را تقویت کرده‌ایم و امیدواریم این همکاری‌ها در مسیر توجه به این مسائل منطقه تداوم و گسترش یابد.

وی تأکید کرد: امسال نیز برنامه‌های گسترده‌ای در این باره در دستور کار قرار داده‌ایم و با نشست‌های متعدد با اداره آموزش و پرورش شهرستان‌های همجوار مجتمع گاز پارس جنوبی و حضور در مدارس، موضوع آموزش و آشنایی دانش‌آموزان با مسائل و موارد محیط زیستی را گسترش خواهیم داد.

حسین باغبان، مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی نیز از پاکسازی سواحل عسلویه خبر داد و گفت: این برنامه به‌منظور پاکسازی پسماندهای رهاشده در سواحل زیبای دریای خلیج فارس در منطقه نایبند با حمایت کامل این پالایشگاه همسو با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی اجرا شد.

کد خبر 458151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =