۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
  • کد خبر: 458389
تأمین پایدار گاز از میدان‌های خشکی ارزیابی شد

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی در بازدید میدانی، روند تولید و توسعه میدان‌های مستقل گازی حوزه فعالیت این شرکت در استان‌های فارس و بوشهر را بررسی و ارزیابی می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهدی حیدری در ادامه بازدیدهای دوره‌ای خود با حضور در ستاد شرکت بهره‌برداری زاگرس جنوبی در شیراز ضمن دیدار با کارکنان این شرکت در نشست تحلیلی، مجموعه عوامل تولید را پایش کرد.

براساس این گزارش، وی پس از حضور در ستاد شیراز، از تأسیسات منطقه عملیاتی آغار بازدید و با کارکنان این منطقه دیدار می‌کند.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، سپس از پالایشگاه آغار(فراشبند) بازدید می‌کند و در جریان اقدام‌های اجرایی فاز ۲ پالایشگاه یادشده قرار می‌گیرد و تمهیدات لازم برای شتاب در فرآیند اجرایی آن را اتخاذ می‌کند.

حیدری، در روز پایانی، از منطقه عملیاتی نار و کنگان (تأسیسات KA و KB) بازدید می‌کند و در نشست با همکاران ضمن جمع‌بندی موانع و چالش‌های شناسایی‌شده در مسیر تحقق تولید، راهکارهای برون‌رفت از آن را در برنامه فوق‌العاده قرار می‌دهد.

با توجه به افزایش سطح تقاضای گاز و لزوم تأمین پایدار گاز زمستانی از میدان‌های مستقل، شناسایی چالش‌ و تنگناهای تولید پیش از آغاز فصول سرد سال اهمیتی بسزا دارد.

در این بازدید، ابوالحسن محمدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و مدیران آن شرکت به‌عنوان میزبان، همچنین اعضای هیئت‌مدیره، جمعی از مدیران و رؤسای ستادی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، حیدری را همراهی می‌کنند.

کد خبر 458389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =