بدهی اعتبارهای مربوط به قیر با دستگاه‌ها توسط وزارت نفت تا تیرماه تسویه می‌شود

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست این کمیسیون مقرر شد وزارت نفت حواله‌های قیر صادرشده در سال ۱۴۰۰ به مقدار ۴۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال را حداکثر تا پایان تیرماه تحویل دستگاه‌های اجرایی دهد.

به گزارش شانا، عبدالجلال ایری در تشریح نشست روز سه‌شنبه (۳۱ خردادماه) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی که با حضور جواد اوجی، وزیر نفت و علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: این نشست به‌منظور بررسی وضع اجرای بند (ز) تبصره ۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور درباره اختصاص قیر به دستگاه‌های اجرایی برای اجرای پروژه‌های عمرانی و عملیات راهسازی برگزار شد.

وی افزود: در این نشست مقرر شد وزارت نفت حواله‌های صادرشده در سال ۱۴۰۰ را حداکثر تا پایان تیرماه ۱۴۰۱ تحویل دستگاه‌های اجرایی دهد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: وزارت نفت متعهد شد تا زمان تصمیم‌گیری نهایی پیرامون لایحه پیشنهادی دولت (برای اصلاح بند (ز) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ از تیرماه ۱۴۰۱) وکیوم باتوم امسال را حداکثر تا اسفندماه به مقدار ۱۹۰ هزار میلیارد ریال تحویل دستگاه‌های اجرایی دهد.

ایری اظهار کرد: طرح پیشنهادی دولت و نمایندگان حاضر در نشست از طریق کمیسیون انرژی یا عمران حداکثر تا یک‌ماه تصویب خواهد شد. دولت با این طرح موافقت کرده و وزیر را به‌عنوان نماینده دولت به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهد کرد. با توجه به اینکه بعضی از دستگاه‌ها در دریافت حواله قیر خود کوتاهی می‌کنند، کمیسیون عمران با جدیت بر عملکرد دستگاه‌ها در این حوزه نظارت کرده و در صورت مشاهده تخلف و کوتاهی با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 458440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =