شرکت گاز  گیلان و هلال‌احمر تفاهم‌نامه امضا کردند

مدیران شرکت گاز استان گیلان و هلال‌احمر استان، در زمینه‌های امدادی، آموزشی، اجتماعی و اطلاع‌رسانی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل شرکت ملی گاز ایران، عیسی جمال نیکویی، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در آیین امضای این تفاهم‌نامه گفت: همکاری دو سازمان بی‌تردید سبب هم‌افزایی و ایجاد زمینه مناسب برای استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات دو طرف در ارائه خدمات اجتماعی، امدادی و آموزشی به جامعه می‌شود.

وی با بیان شرحی از وضع گازرسانی در استان، همکاری با جمعیت هلال احمر را برای افزایش سطح ایمنی مصرف‌کنندگان گاز طبیعی بسیار مهم و اثرگذار دانست.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به تمرکز ویژه شرکت گاز بر کیفی‌سازی خدمات افزود: امیدواریم با مشارکت سازمان هلال احمر بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به مشترکان گاز در استان ارائه کنیم و سبب افزایش رضایتمندی مردم و ذی‌نفعان سازمان شویم.

سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز با اشاره به اقدام‌های این سازمان در زمینه امداد و نجات اظهار کرد: جمعیت هلال احمر افزون بر حضور مؤثر در بحران‌ها و حوادث، در حوزه خدمات اجتماعی نیز کمک‌های حمایتی مختلفی را به اقشار آسیب‌پذیر جامعه ارائه می‌کند.

وی افزود: سازمان هلال احمر افزون بر وظایف فوق، فعالیت‌های توانبخشی و آموزشی را نیز در دستور کار خود قرار داده و برای انجام وظیفه آموزش همگانی، آموزش به اقشار جامعه را در برنامه دارد و به همین دلیل به‌دنبال همکاری و امضای تفاهم‌نامه با سازمان‌ها، مراکز و دستگاه‌های اجرایی استان است.

کد خبر 458756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =