نشست بررسی مسائل و مشکلات پایانه میعانات گازی پارس جنوبی برگزار شد

نشست بررسی مسائل و مشکلات پایانه میعانات گازی پارس جنوبی با حضور مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در عسلویه برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز (سه‌شنبه، هفتم تیرماه) در نشست بررسی مسائل و مشکلات پایانه میعانات گازی پارس جنوبی اظهار کرد: پایانه میعانات گازی پارس جنوبی، پشتیبانی از تولید و صدور میعانات گازی پارس جنوبی را عهده‌دار است، به نحوی که برای تداوم صدور میعانات گازی، پایداری و جلوگیری از توقف تولید پالایشگاه‌ها، کارکنان این شرکت با توجه به تجربه، توانمندی و دانش سازمانی خود مأموریت‌ها را در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می‌دهند.

وی با اشاره به تحویل‌گیری پایانه زمینی و تأکید شرکت ملی نفت ایران برای توسعه فعالیت‌ها و بارگیری ایمن و به‌موقع افزود: باید برای این کار شرایط استاندارد، ایمنی و کمبود سرمایه انسانی و تهیه نرم‌افزار تخصصی کار مورد توجه قرار گیرد و نیازسنجی‌های مورد نیاز در اسرع وقت بررسی و برای دریافت مجوزهای لازم اقدام و پیگیری لازم انجام شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به نقش‌آفرینی کارکنان در همه بخش‌ها و مدیریت‌ها به‌منظور تحقق اهداف و برنامه‌های صنعت نفت و شرکت اشاره و تصریح کرد: کارکنان در شرایط سخت آب‌وهوایی و در مناطق عملیاتی برای صیانت از تولید نفت و گاز تلاش می‌کنند و در مسیر توسعه کشور گام برمی‌دارند،‌از این رو حمایت از این سرمایه‌های ارزشمند لازم است.

در این نشست مسائل مربوط به ساختار سازمانی منطقه با توجه به توسعه منطقه و افزایش حجم فعالیت‌ها، کمبود سرمیاه انسانی در بخش پایلوت، وضع پیمان‌های ترابری و غذای کارکنان و ایجاد امکانات رفاهی برای خانواده‌های کارکنان ساکن در منطقه بررسی و تصمیم‌های لازم گرفته شد.

کد خبر 458802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =