بررسی توانمندی یک شرکت دانش‌بنیان برای ساخت‌ پمپ‌های HPS

مدیران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در بازدید از یک شرکت دانش‌بنیان داخلی، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود برای بومی‌سازی پمپ‌های HPS را بررسی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، محسن دهانزاده، جانشین مدیران عامل شرکت‌های بهره‌برداری مناطق نفت‌خیز جنوب هدف از این بازدید را حمایت از تولید بار اول شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی به‌منظور ساخت کالاهای مورد نیاز صنعت نفت اعلام کرد.

 در این بازدید یکی از مدیران شرکت دانش‌بنیان ضمن معرفی حوزه فعالیت شرکت در زمینه ساخت پمپ‌های EPS، طرح پیشنهادی برای بومی‌سازی این پمپ‌ها را که برای نخستین بار در کشور  محقق می شود، تشریح کرد.

وی همچنین به بیان ویژگی پمپ‌های HPS و مزایای آن از جمله زمان کوتاه ساخت، افزایش کارایی و راندمان و اقتصادی بودن آنها در مقایسه با پمپ‌های رایج پرداخت.

بر اساس این گزارش، با حضور مدیران و کارشناسان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از بخش‌های مختلف کارگاه ساخت پمپ‌های درون‌چاهی ESP و پمپ‌های HPS شرکت دانش‌بنیان بازدید شد.

شایان ذکر است پمپ‌های افقی انتقال سیال HPS به‌صورت سانتریفیوژ چندمرحله‌ای برای انتقال سیالات مختلف استفاده می‌شوند و تاکنون بسیاری از شرکت‌های بزرگ نفتی در سراسر جهان از آنها استفاده کرده‌اند.

کد خبر 458804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =