استقبال مجتمع گاز پارس جنوبی از تجهیزات با کیفیت ایرانی

سرپرست شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: سازندگان قطعات و تجهیزات ایرانی و شرکت‌های دانش‌بنیان برای ادامه مسیر درخشان در این مجموعه باید سطح فنی، علمی و کیفیت را افزایش داده و مطابق با استانداردهای جهانی حرکت کنند.

به گزارش شانا، احمد باهوش با تأکید بر بالاترین سطح حمایت از سازندگان داخلی و شرکت‌های فعال دانش‌بنیان اظهار کرد: تولید قطعات و تجهیزات با کیفیت ساخت داخل، نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در افزایش تولید و تأمین گاز و محصولات جانبی در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی دارد. 

وی ادامه داد: شرکت‌های سازنده قطعات و تجهیزات ایرانی باید با افزایش کیفیت محصولات خود، بازار نیاز بزرگترین مجتمع گازی کشور را بررسی و شناسایی و در این مسیر با شتاب بیشتری حرکت کنند.

سرپرست شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی به انجام تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های این مجتمع اشاره و بیان کرد: اکنون یکی از کلیدهای مهم، راهگشا و حیاتی در عملیات تعمیرات اساسی، استفاده از قطعات و تجهیزات باکیفیت ساخت داخل در بازه زمانی تعمیرات اساسی است و افزایش کیفیت تجهیزات مورد نیاز در این بازه زمانی سبب رشد بهره‌وری و تولید حداکثری گاز در فصل‌های سرد سال می‌شود؛ کیفیت تجهیزات هم یک نکته‌ای بسیار کلیدی و اساسی است.

باهوش یادآور شد: شرکت‌های سازنده و دانش‌بنیان باید هدفمند، همسو و با افزایش دانش نوآورانه حرکت کنند و درب ورودی پالایشگاه‌های مجتمع برای هرگونه همکاری با سازندگان داخلی ساخت تجهیزات با کیفیت باز است.

کد خبر 458949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =