امضای تفاهم‌نامه توسعه میدان آزادگان از شاخص‌های مهم اتکا به توان داخل است

رئیس‌جمهوری با اشاره به امضای تفاهم‌نامه ۷ میلیارد دلاری توسعه میدان نفتی مشترک آزادگان گفت: این اقدام یکی از شاخص‌های مهم اتکا به توان داخلی و استفاده از سرمایه‌ها و نقدینگی موجود در کشور و هدایت آن به مسیر رونق تولید است.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی امروز (چهارشنبه، ۱۵ تیرماه) در نشست هیئت دولت با اشاره به امضای تفاهم‌نامه ۷ میلیارد دلاری توسعه میدان نفتی مشترک آزادگان، این اقدام را یکی از شاخص‌های مهم اتکا به توان داخلی و استفاده از سرمایه‌ها و نقدینگی موجود در کشور و هدایت آن به مسیر رونق تولید خواند و گفت: اگر نقدینگی در امر رونق تولید به‌کار گرفته شود، رشد آن سبب نگرانی نخواهد بود. این نقدینگی سرگردان است که سبب تورم و نابسامانی‌های اقتصادی در کشور می‌شود.

وی افزود: با امضای این تفاهم‌نامه که گامی مهم در مسیر تلاش‌های دولت برای افزایش سرمایه‌گذاری در زمینه رونق تولید است، شرکت‌های بزرگ اقتصادی به‌عنوان جریان پیشران اقتصاد کشور، فعال شده‌اند و مردم در آینده نزدیک ثمرات و نتایج این اقدام‌ها را شاهد خواهند بود، همچنین مشارکت بانک‌ها در اجرای این‌گونه طرح‌ها عامل تحرک و اعتماد بیشتر بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در کشور است.

کد خبر 459096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =