طرح‌های تازه تکمیل زنجیره ارزش بیدبلند خلیج فارس به‌زودی معرفی می‌شوند

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیان اینکه پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس افتخار ارزشمند ملی است، گفت: به‌زودی طرح‌های تازه تکمیل زنجیره ارزش بیدبلند خلیج فارس معرفی خواهند شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، عبدالعلی علی‌عسکری در بازدید از پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس، از وضع پروژه‌ مهم احداث واحدهای شیرین‌سازی میعانات گازی و طرح محیط زیستی بازیابی آب‌های دورریز آن آگاه شد.

وی در ادامه به‌منظور بررسی وضع پروژه‌های توسعه‌ای و اجرای پروژه عظیم جمع‌آوری گازهای مشعل شرق کارون در چهار استان کشور با حضور در نشستی کارشناسی در جریان تازه‌ترین اقدام‌ها و پیشرفت این طرح راهبردی ملی در عرصه عمل به تعهدهای جهانی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نشست جمع‌بندی بازدید میدانی از پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس ضمن تکریم مجموعه مدیریتی و کارکنان جهادی این شرکت، بیدبلند خلیج فارس را افتخار ارزشمند ملی برشمرد و این دستاورد را حاصل دانش، توان و تلاش شبانه‌روزی متخصصان ایرانی برشمرد و گفت: ایران اسلامی در روزگار سخت تحریم و محاصره اقتصادی نیازمند باور و اعتماد به مدیران جهادی است که از دل همه تهدیدهای فنی و اقتصادی درخت تنومندی همچون بیدبلند خلیج فارس با ثمره‌ها و آثار اقتصادی و محیط زیستی رشد کند و در مسیر تعالی و بالندگی قرار گیرد.

علی‌عسکری تصریح کرد: با توجه به تجربه‌های درخشان دوران ساخت این ابرپروژه ملی از مجموعه مدیریت و کارکنان بیدبلند خلیج فارس انتظار می‌رود در سه ماه پایانی امسال شاهد خاموشی تعدادی از مشعل‌ها در گستره چهار استان کشور باشیم.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های کارشناسی برای تکمیل زنجیره ارزش بیدبلند خلیج فارس در حال تدوین است تا ان‌شاءالله در چند سال آینده با تلاش جهادی استفاده از ظرفیت اسمی خوراک و محصول بیدبلند خلیج فارس محقق شود و آثار اقتصادی و محیط زیستی این طرح و دستاورد عظیم ملی نمایش دوچندانی برای ایران اسلامی داشته باشد.

کد خبر 459119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =