ثبت‌نام بیش از ۲ هزار نفر از کارکنان عملیاتی شرکت ملی حفاری در سامانه ساپنا

مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران گفت: ۲ هزار و ۲۹۶ نفر از کارکنان خدمات غذایی و اردوگاهی شاغل در مناطق عملیاتی در سامانه اطلاعات پیمانکاران نیروی انسانی صنعت نفت (ساپنا) ثبت‌نام شدند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، عبدالرحمان نساج اظهار کرد: این افراد بخشی از کارکنان شاغل واجد شرایط عملیاتی در قراردادهای مستمر غیرپروژه‌ای هستند که ثبت‌نام آنان در ساپنا محقق شد.

وی صدور کارت شناسایی از سوی اداره حراست شرکت، بیمه تکمیلی (۸۰ درصد سهم شرکت و ۲۰ درصد سهم کارگر) و  استفاده از بند (د) ایثارگری برای تبدیل وضعیت ایثارگران به رسمی را از جمله مزیت‌های ثبت اطلاعات مربوط به این همکاران در سامانه ساپنا عنوان کرد.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران  با قدردانی از زحمات  کارکنان این شرکت در بخش‌های عملیاتی، فنی، ستادی، پشتیبانی و خدماتی تصریح کرد: از سوی مدیریت منابع انسانی اقدام‌های متعددی برای تکریم و  رضایتمندی همکاران و  افزایش بازده و بهره‌وری کار شرکت و در نتیجه رشد و تعالی سازمان در حال پیگیری است که در این ارتباط مواردی از جمله اجرای کامل طرح طبقه‌بندی مشاغل کارکنان پیمانکاری تحقق یافته است.

نساج اجرای  به‌موقع دستورعمل‌ها و بخشنامه‌های شرکت ملی نفت ایران، توجه به آموزش‌های تخصصی و عمومی  کارکنان در جهت افزایش سطح دانش فنی آنان را از جمله اقدام‌های مورد توجه این مدیریت دانست.

کد خبر 459174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =