تجمیع فعالیت‌های اداری گمرک در منطقه ویژه پارس

سرپرست مدیریت گمرکی سازمان منطقه ویژه پارس از تجمیع خدمات اداره کل گمرک این منطقه و مدیریت گمرکی سازمان منطقه ویژه پارس در دروازه شرقی گمرک این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از منطقه ویژه پارس، صادق دانش‌دوست با بیان این خبر اظهار کرد: برای جلوگیری از بروکراسی و رفت و آمدهای هزینه و زمانه بر، فعالیت ادارات گمرک منطقه ویژه پارس و سازمان منطقه ویژه پارس، در اداره مرکزی واقع در دروازه شرقی این منطقه تجمیع شد.

وی افزود: این اقدام در پی درخواست‌های مکرر فعالان اقتصادی منطقه ویژه پارس اعم از شورای راهبردی پتروشیمی‌های مستقر، شرکت‌های مجتمع گاز پارس جنوبی، نفت و گاز پارس، دیگر فعالان اقتصادی منطقه و تکریم ارباب رجوع انجام شده است.

سرپرست مدیریت گمرکی سازمان منطقه ویژه پارس تصریح کرد: این مجتمع جامع و تخصصی گمرکی در سطح منطقه، مشتمل بر زیرساخت‌های اساسی و مورد نیاز حوزه گمرک و با دسترسی سهل و آسان به اتوبان کشوری از طریق تقاطع غیر همسطح در ورودی شرقی منطقه واقع شده است.

دانش‌دوست از تلاش‌های معاونت فنی و مهندسی، مدیریت های پشتیبانی و فناوری اطلاعات سازمان منطقه ویژه پارس برای انجام این مهم قدردانی کرد.

کد خبر 459300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =