ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان وزارت نفت برگزار می‌شود

ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان وزارت نفت ۲۵ تا ۲۷ تیرماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش شانا، امیر حاجی‌کمالی، مشاور وزیر و رئیس شورای اقامه نماز وزارت نفت با اعلام این خبر اظهار کرد: این مسابقات از ۲۵ تا ۲۷ تیرماه امسال در شهر تبریز و به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات با حضور ارزنده ۸۴ شرکت‌کننده برتر خواهر و برادر در رشته‌های تلاوت تحقیق، تلاوت ترتیل، حفظ جزءهای ۵، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم، همچنین مفاهیم قرآن کریم از چهار شرکت اصلی تابع وزارت نفت و ستاد وزارت نفت انجام می‌شود.

رئیس شورای اقامه نماز وزارت نفت با اشاره به اینکه نهادینه کردن فرهنگ قرآن کریم در وزارت نفت اهمیت ویژه‌ای دارد، افزود: رویکرد ما شناسایی و پرورش نخبگان قرآنی و منتسبان به کلام وحی الهی برای نیل به سازمانی متعالی از منظر اسلامی - قرآنی است و این مسیر را با اولویت بسیار بالا تا حصول نتایج مشهود دنبال خواهیم کرد.

حاجی‌کمالی در پایان یادآور شد: داوری این دوره از مسابقات نیز از سوی داوران مطرح کشوری در دو بخش برادران و خواهران انجام خواهد شد و در کنار تیم داوری استادان راهنما تلاوت حافظان و قاریان را بررسی و نکات آموزشی لازم را به آنان انتقال خواهند داد، در ضمن کارنامه آموزشی هریک حافظان و قاریان نیز پس از تلاوت به آنان تقدیم می‌شود.

کد خبر 459368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =