۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
  • کد خبر: 459385
شتاب‌بخشی به روند اجرای طرح ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

روند پیشرفت پروژه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ با راه‌اندازی سیستم روشنایی بخش یوتیلیتی شتاب گرفت و عملیات پیش‌راه‌اندازی و راه‌اندازی بخش یوتیلیتی این واحد آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت اویک، از نیمه پارسال روند توسعه کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ شتاب گرفت و در روزهای گرم تیرماه که دمای هوا تا ۵۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد، مهندسان و متخصصان پرتلاش میهن‌مان با تلاش شبانه‌روزی موفق شدند با نصب یک ترانسفورمر موقت برق شبکه سراسری را به پست برق اصلی رسانده و نخستین چراغ‌های این واحد صنعتی را روشن کنند.

اجرای پیش‌نیازهایی همچون راه‌اندازی سیستم آتش‌نشانی، شبکه توزیع برق و سیستم UPS برای تأمین برق پایدار، نویدبخش روزهای خوب برای پروژه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ و جلوگیری از از سوزاندن گاز باارزش همراه نفت میدان‌های دهلران، دانان، آذر، چشمه خوش و پایدار غرب و تأمین خوراک پتروشیمی دهلران است.

با روشن شدن چراغ امید در این طرح ملی، دیگر عملیات اجرایی شتاب گرفته و با راه‌اندازی سیستم‌های توزیع برق، کمپرسورهای هوا و پمپ‌های انتقال آب Demin (دمین)، پیش‌بینی می‌شود سیستم بویلر نیز در ماه‌های آینده راه‌اندازی شود و شاهد گام بزرگی برای راه‌اندازی کامل این واحد صنعتی باشیم که افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه خواهد داشت.

کد خبر 459385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =