لزوم پیگیری توسعه متوازن پتروشیمی و جذب سرمایه‌های تازه در ماهشهر

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر توسعه متوازن و جذب سرمایه‌های تازه در منطقه ماهشهر تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی روز شنبه (۲۵ تیرماه) در مجمع عمومی عادی سالانه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با تأکید بر حمایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی از برنامه‌های توسعه‌ای در بخش‌های مختلف این صنعت اظهار کرد: توسعه متوازن و جذب سرمایه‌های جدید در منطقه ماهشهر باید با جدیت پیگیری شود.

وی با تأکید بر وجود زیرساخت‌های مطلوب در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و ظرفیت‌های مناسب برای توسعه صنعت پتروشیمی، از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خواست فرآیند جانمایی فاز دوم توسعه صنعت پتروشیمی در منطقه را در کمترین زمان ممکن نهایی کند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: با آماده‌سازی الگوهای توسعه صنعت پتروشیمی در منطقه ماهشهر، زمینه حضور و جذب سرمایه‌گذاران در این منطقه با سهولت بیشتری انجام می‌گیرد.

شاهمیرزایی در بخش دیگری از این نشست، ضمن بررسی فعالیت‌های شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در استان خوزستان، گفت: شرکت‌های پتروشیمی فعال در شورای راهبردی باید ضمن پایبندی به تعهدهای خود و اجرایی کردن مصوبه و دستورعمل‌های شورا، روند فعالیت‌های صنعت پتروشیمی را در حوزه‌های مختلف فعالانه پیگیری کنند.

وی با اشاره بر ضرورت بهره‌گیری از توانایی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، از مدیران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خواست با بررسی نحوه حضور این شرکت‌ها در منطقه، زمینه فعالیت این شرکت‌ها فراهم شود.

کد خبر 459513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =