خط لوله کارخانه گاز مایع شرکت نفت و گاز مارون ایمن‌سازی شد

خط لوله ۱۲ اینچ خروجی کارخانه گاز مایع ۴۰۰ به ۵۰۰ حد فاصل مجتمع صنعتی شماره ۳ شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون تا غرب رودخانه رامشیر ایمن‌سازی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، حمید کاویان، مدیرعامل این شرکت از تلاش‌های کارکنان در شرایط سخت آب و هوایی خوزستان و همکاری بخش خصوصی داخلی به‌دلیل تکمیل این پروژه قدردانی کرد و گفت: اهدافی چون افزایش ضریب ایمنی و حفاظت از زیست بوم پیرامونی، پیشگیری از ریسک نشت خط لوله و پایداری تولید را در برنامه‌ریزی ایمن‌سازی خط یادشده مدنظر داشتیم.

کاویان افزود: تأمین کالا (بیشتر لوله)، احداث جاده دسترسی، حدود ۱۰.۵ کیلومتر لوله گذاری و ۱۸ کیلومتر آزمون هیدرواستاتیک افزون بر ساخت و نصب ۴۰۰ تکیه‌گاه، مهم‌ترین بخش‌های اجرایی این پروژه بودند که از سوی واحد نگهداری و تعمیرات خطوط لوله شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون راهبری شد.

وی با بیان اینکه ایمن‌سازی خطوط لوله به‌طور مستقیم با ایمنی روستاهای همجوار و سلامت همجواران در ارتباط است، گفت: همه تلاش‌ها روی آرامش مردم و به صفر رساندن ریسک‌های مرتبط با نشت خطوط لوله متمرکز شده است و از هیچ‌گونه اقدامی در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد؛ اقدام‌های پیشگیرانه همواره مهم‌تر و مؤثرتر بوده‌اند.

کد خبر 459702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =