تسریع در اجرای پروژه‌های گازرسانی به روستاهای دوردست سمنان

سرپرست مدیریت هماهنگی امورگازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: تصمیم‌های لازم برای شتاب در روند اجرای پروژه‌های گازرسانی به بعضی از روستاهای دوردست شهرستان‌های شاهرود، میامی و دامغان گرفته شده است و اگر آنها با استفاده از قوانین جدید دارای قابلیت گازرسانی باشند، به یقین این زمان کوتاه‌تر خواهد شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدجلال نورموسوی که به‌منظور بررسی و امکان‌سنجی عملیات گازرسانی به روستاهای مناطق جنوب شهرستان‌های شاهرود، میامی و دامغان به استان سمنان سفر کرده بود، اظهار کرد: ما به‌جد پیگیر رفع مشکلات گازرسانی در این منطقه هستیم و امیدواریم که این مهم تا پیش از آغاز فصل سرما به نتایج خوبی برسد.

وی با بیان اینکه سالانه ۳ هزار روستا در برنامه گازرسانی کشور است، افزود: اکنون امور گازرسانی به ۷ هزار روستا در اقصی نقاط کشور در حال اجراست که امیدواریم به یاری خدا تا دو سال آینده، مناطق روستایی فاقد گاز از این نعمت بهره‌مند شوند.

براساس این گزارش، سرپرست مدیریت هماهنگی امورگازرسانی شرکت ملی گاز ایران در برنامه نظارتی خود از پروژه گازرسانی روستاهای متقاضی گاز منطقه خارتوران، پل ابریشم، طرود و سرکویر شهرستان دامغان بازدید کرد و در جریان امکان‌سنجی عملیات گازرسانی و نیازهای اعتباراتی آنها قرار گرفت.

نورموسوی در پایان با بیان اینکه استان سمنان از لحاظ گازرسانی به مناطق شهری و روستایی از متوسط کشوری بالاتر است، تصریح کرد: استان سمنان ۲۰ شهر دارد که اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان زیر پوشش گازرسانی است اما از ۳۹۳ روستای با قابلیت گازرسانی،  ۲۸۷ روستا به شبکه گاز متصل شده‌اند و گازرسانی به ۱۲ روستا نیز در حال اجراست.

کد خبر 459732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =