جذب ۴۵۰۰ اشتراک جدید گاز در استان کرمانشاه

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه اعلام کرد که در بهار امسال ۴۵۰۰ اشتراک جدید به مشترکان گاز مصرفی این استان افزوده شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گازایران، ناصر حسینی گفت: زیرساخت‌های توسعه خطوط و شبکه گازرسانی در استان به‌منظور جذب مشترکان تازه رشد قابل‌توجهی داشته و ۱۳۱ کیلومتر خطوط شبکه و ۱۲۰۲ انشعاب جدید نصب شده که زمینه بهره‌مندی مشترکان جدید از گاز طبیعی را فراهم کرده است.

وی افزود: در این بازه زمانی همچنین با گازرسانی به روستاهای مناطق مرزی و سخت‌گذر، ۴۵۰۰ مشترک جدید به مصرف‌کنندگان گاز استان افزوده شد.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: از این تعداد مشترک جدید، ۷۱ مورد آن شامل واحدهای تولیدی است که سبب جایگزینی مقدار قابل‌توجهی سوخت مایع با گاز طبیعی شده است.

حسینی ادامه داد: این اقدام افزون بر صرفه اقتصادی و کمک به رشد اقتصاد کشور، سهمی بسزا هم در حفظ محیط زیست داشته و گامی مؤثر همسو با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی گاز ایران است.

وی در پایان تأکید کرد: اکنون بیش از ۶۵۵ هزار مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی، تجاری و آموزشی و... مصرف‌کننده گاز طبیعی هستند که روزانه حدود ۱۵ میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف می‌کنند. در مجموع با گازرسانی به ۳۰ شهر و ۱۸۱۴ روستا، ۹۹.۵ درصد خانوارهای شهری و ۸۵ درصد خانوارهای روستایی کرمانشاه مصرف‌کننده گاز طبیعی هستند.

کد خبر 459778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =